راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران در ایلام

5/5

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام بر آماده‌باش کامل دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان در ایام اربعین تأکید کرد .

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام بر آماده‌باش کامل دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان در ایام اربعین تأکید کرد . به گزارش ایسنا، مهندس احمد کرمی، مدیر کل بحران استانداری ایلام، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان ایلام آمادگی لازم در خصوص ایام اربعین و احتمال بارش‌ها در این فصل و همچنین مدیریت تردد زوار اربعین را داشته باشند . وی از راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران در استانداری ایلام خبر داد و افزود: به ‌زودی و ظرف مدت ماه جاری اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران در استانداری ایلام راه‌اندازی می‌شود . کرمی با اشاره به اینکه تجهیزات و ملزومات لازم خریداری و نصب‌شده‌اند و در حال راه‌اندازی نرم‌افزارهای مربوطه هستیم، اضافه کرد: اعتباری بالغ ‌بر ۳ میلیارد ریال برای تجهیز اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران استان ایلام تاکنون هزینه شده است . مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به ‌ضرورت و اهمیت راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا دوربین‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دیگر دوربین‌هایی را که در سطح استان وجود دارد به سیستم مانیتورینگ مدیریت بحران متصل کنیم.

به گزارش ایسنا، مهندس احمد کرمی، مدیر کل بحران استانداری ایلام، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران استان ایلام آمادگی لازم در خصوص ایام اربعین و احتمال بارش‌ها در این فصل و همچنین مدیریت تردد زوار اربعین را داشته باشند .
وی از راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران در استانداری ایلام خبر داد و افزود: به ‌زودی و ظرف مدت ماه جاری اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران در استانداری ایلام راه‌اندازی می‌شود .
کرمی با اشاره به اینکه تجهیزات و ملزومات لازم خریداری و نصب‌شده‌اند و در حال راه‌اندازی نرم‌افزارهای مربوطه هستیم، اضافه کرد: اعتباری بالغ ‌بر ۳ میلیارد ریال برای تجهیز اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران استان ایلام تاکنون هزینه شده است .
مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به ‌ضرورت و اهمیت راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ مدیریت بحران، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا دوربین‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و دیگر دوربین‌هایی را که در سطح استان وجود دارد به سیستم مانیتورینگ مدیریت بحران متصل کنیم.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید