دیدار کادر مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین با قائم مقام سازمان صداوسیما

5/5

در دیدار کادر مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی  با قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درباره معرفی محصولات و خدمات ستاد مردمی راهنمای زائر توافق شد.

در دیدار کادر مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی  با قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درباره معرفی محصولات و خدمات ستاد مردمی راهنمای زائر توافق شد. نشستی روز پنج شنبه ۲۸ شهریور ماه بین کادر مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی و قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. این دیدار با هدف بحث و گفتگو درباره معرفی محصولات و خدمات ارائه شده ویژه ستاد راهنمای زائر در ایام اربعین و لزوم اطلاع رسانی حداکثری این خدمات جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی شکل گرفت. در ابتدای این نشست سخنگوی ستاد مردمی راهنمای زائر شرحی از فعالیت‌ها و خدمات ستاد در سال‌های گذشته ارائه کرد. در ادامه این نشست از محصولات و خدمات جدید ستاد راهنمای زائر برای اربعین ۹۸ صحبت و گفتگو شد. در پایان این دیدار ضمن توافق درباره معرفی خدمات و محصولات ستاد مردمی راهنمای زائر در رسانه ملی، از حضور کارشناسان ستاد در برنامه‌های تلویزیون جهت راهنمایی و ارائه این خدمات نیز صحبت شد. همپنین طبق توافق به عمل آمده رسانه ملی از اپلیکیشن ویژه ستاد راهنمای زائر در اربعین ۹۸ رونمایی خواهد کرد.

نشستی روز پنج شنبه ۲۸ شهریور ماه بین کادر مرکزی ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی و قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این دیدار با هدف بحث و گفتگو درباره معرفی محصولات و خدمات ارائه شده ویژه ستاد راهنمای زائر در ایام اربعین و لزوم اطلاع رسانی حداکثری این خدمات جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی شکل گرفت.

در ابتدای این نشست سخنگوی ستاد مردمی راهنمای زائر شرحی از فعالیت‌ها و خدمات ستاد در سال‌های گذشته ارائه کرد. در ادامه این نشست از محصولات و خدمات جدید ستاد راهنمای زائر برای اربعین ۹۸ صحبت و گفتگو شد.

در پایان این دیدار ضمن توافق درباره معرفی خدمات و محصولات ستاد مردمی راهنمای زائر در رسانه ملی، از حضور کارشناسان ستاد در برنامه‌های تلویزیون جهت راهنمایی و ارائه این خدمات نیز صحبت شد. همپنین طبق توافق به عمل آمده رسانه ملی از اپلیکیشن ویژه ستاد راهنمای زائر در اربعین ۹۸ رونمایی خواهد کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید