دکتر کجایی به کمک زائران اربعین/ پزشکان عضو سامانه شوند

5/5

مدیر سامانه هوشمند دکتر کجایی گفت: سامانه هوشمند دکتر کجایی برای زائران اربعین تهیه شده است و پزشکان، پرستاران و زائران با عضویت در این سامانه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیر سامانه هوشمند دکتر کجایی گفت: سامانه هوشمند دکتر کجایی برای زائران اربعین تهیه شده است و پزشکان، پرستاران و زائران با عضویت در این سامانه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. امیرحسین شریف، مدیر سامانه هوشمند دکتر کجایی؟ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به سامانه هوشمند دکتر کجایی، اظهار کرد: با ایجاد سامانه هوشمند سعی داریم تا خدمات اورژانس و پزشکی در ایام اربعین در مسیر پیاده‌روزی به زائران امام حسین ارائه دهیم تا اگر خدای ناکرده مشکلی برای‌شان پیش آمد، بتوانیم آنها را به واسطه پزشکان و پرستاران‌مان درمان کنیم. وی افزود: زائران، پزشکان، پرستان از طریق شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۱۵۱۱۵ و تلگرامی drkojaee@ می‌توانند در این سامانه هوشمند عضو شوند و یا زائران اگر در این ایام مشکلی برای‌شان ایجاد شد از این طریق می‌توانند با پزشکان در ارتباط باشند. مدیر سامانه هوشمند دکتر کجایی، تصریح کرد: زائران از دو طریق ارتباطی اعلام شده می‌توانند به پزشکان متصل شوند و بیش از ۲۰۰ پزشک در این سامانه عضو هستند. همچنین ارتباط مؤثری با هلال احمر برقرار شده است تا در ارائه خدمات پزشکی به زائران مشکلی پیش نیاید. وی بیان کرد: نوع ارائه خدمات بستگی به بیمار دارد، اگر مشکل بیمار جزئی باشد، راهنمایی می‌کنیم تا به نزدیک‌ترین موکب پزشکی مراجعه کنند اما اگر نوع بیماری پیشرفته باشد و شرایط بیمار اورژانسی باشد، به نزدیک‌ترین موکب پزشکی که در منطقه بیمار مستقر است، اطلاع می‌دهیم تا خود را به بیمار برسانند و او را مداوا کنند. همچنین برخی از پزشکان که در مسیر پیاده‌روی هستند، موقعیت‌شان را به ما اعلام می‌کنند تا اگر خدای ناکرده مشکلی به وجود بیاید، به سراغ بیمار برود و از نزدیک او را مداوا کند. شریف اظهار کرد: سامانه هوشمند دکتر کجایی، رتبه اول را در رویداد فرصت‌هایی با پای پیاده نوآوری در اربعین کسب کرده است. همچنین از دیگر پزشکان و پرستاران درخواست می‌کنیم تا در این سامانه عضو شوند.

امیرحسین شریف، مدیر سامانه هوشمند دکتر کجایی؟ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به سامانه هوشمند دکتر کجایی، اظهار کرد: با ایجاد سامانه هوشمند سعی داریم تا خدمات اورژانس و پزشکی در ایام اربعین در مسیر پیاده‌روزی به زائران امام حسین ارائه دهیم تا اگر خدای ناکرده مشکلی برای‌شان پیش آمد، بتوانیم آنها را به واسطه پزشکان و پرستاران‌مان درمان کنیم.

وی افزود: زائران، پزشکان، پرستان از طریق شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۱۵۱۱۵ و تلگرامی drkojaee@ می‌توانند در این سامانه هوشمند عضو شوند و یا زائران اگر در این ایام مشکلی برای‌شان ایجاد شد از این طریق می‌توانند با پزشکان در ارتباط باشند.

مدیر سامانه هوشمند دکتر کجایی، تصریح کرد: زائران از دو طریق ارتباطی اعلام شده می‌توانند به پزشکان متصل شوند و بیش از ۲۰۰ پزشک در این سامانه عضو هستند. همچنین ارتباط مؤثری با هلال احمر برقرار شده است تا در ارائه خدمات پزشکی به زائران مشکلی پیش نیاید.

وی بیان کرد: نوع ارائه خدمات بستگی به بیمار دارد، اگر مشکل بیمار جزئی باشد، راهنمایی می‌کنیم تا به نزدیک‌ترین موکب پزشکی مراجعه کنند اما اگر نوع بیماری پیشرفته باشد و شرایط بیمار اورژانسی باشد، به نزدیک‌ترین موکب پزشکی که در منطقه بیمار مستقر است، اطلاع می‌دهیم تا خود را به بیمار برسانند و او را مداوا کنند. همچنین برخی از پزشکان که در مسیر پیاده‌روی هستند، موقعیت‌شان را به ما اعلام می‌کنند تا اگر خدای ناکرده مشکلی به وجود بیاید، به سراغ بیمار برود و از نزدیک او را مداوا کند.
شریف اظهار کرد: سامانه هوشمند دکتر کجایی، رتبه اول را در رویداد فرصت‌هایی با پای پیاده نوآوری در اربعین کسب کرده است. همچنین از دیگر پزشکان و پرستاران درخواست می‌کنیم تا در این سامانه عضو شوند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید