دو برابر شدن موکبهای هرمزگان برای اربعین

5/5

تعداد موکبهای استان هرمزگان امسال دو برابر می‌شود.

تعداد موکبهای استان هرمزگان امسال دو برابر می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در نشست ستاد اربعین استان گفت: امسال بیست و دو موکب از استان هرمزگان در مرز ایران و عراق و کشور عراق مستقر می‌شوند. جاسم جادری افزود: برای نخستین بار هم یک موکب در شهر سامرا جانمایی می‌شود. وی گفت: قرار است یک موکب در مرز شلمچه و چند موکب هم در شهر نجف مستقر شود تا خدمات بیشتری به زائران هرمزگانی داده شود. استاندار هرمزگان از مسئولان خواست تا نیازهای دارویی و پزشکی زائران را برآورده کنند و تیم هلال احمر هم در شهر سامرا مستقر باشد. جادری افزود: کمیته فرهنگی ستاد هم با برگزاری دوره‌های آموزشی به زائران نظم بیشتری را به برنامه‌های اربعین بدهد. رئیس ستاد عتبات عالیات استان هم در این نشست گفت: زائران اربعین حسینی تا هشتم آبان فرصت دارند در سامانه سماح نام نویسی کنند. با استقرار موکب شلمچه در مرز ایران و عراق زمان ورود و خروج زائران ثبت می‌شود و رفاه و امنیت زائران تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در نشست ستاد اربعین استان گفت: امسال بیست و دو موکب از استان هرمزگان در مرز ایران و عراق و کشور عراق مستقر می‌شوند.
جاسم جادری افزود: برای نخستین بار هم یک موکب در شهر سامرا جانمایی می‌شود.
وی گفت: قرار است یک موکب در مرز شلمچه و چند موکب هم در شهر نجف مستقر شود تا خدمات بیشتری به زائران هرمزگانی داده شود.
استاندار هرمزگان از مسئولان خواست تا نیازهای دارویی و پزشکی زائران را برآورده کنند و تیم هلال احمر هم در شهر سامرا مستقر باشد.
جادری افزود: کمیته فرهنگی ستاد هم با برگزاری دوره‌های آموزشی به زائران نظم بیشتری را به برنامه‌های اربعین بدهد.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان هم در این نشست گفت: زائران اربعین حسینی تا هشتم آبان فرصت دارند در سامانه سماح نام نویسی کنند.
با استقرار موکب شلمچه در مرز ایران و عراق زمان ورود و خروج زائران ثبت می‌شود و رفاه و امنیت زائران تامین می‌شود

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید