دهلران تحت پوشش برنامه های پلیس در ایام اربعین قرار می گیرد

5/5

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تاکید بر لزوم جانمایی مناسب برای موکب های اربعین، گفت: مسیر تردد زائران اربعین در دهلران تحت پوشش برنامه های پلیس قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تاکید بر لزوم جانمایی مناسب برای موکب های اربعین، گفت: مسیر تردد زائران اربعین در دهلران تحت پوشش برنامه های پلیس قرار خواهد گرفت. به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران امروز به منظور برنامه ریزی و تدارک ویژه برای اربعین حسینی از پاسگاه های انتظامی مسیر تردد زائران در این شهرستان بازدید کرد. سرهنگ منوچهر مکی در این بازدیدها اظهار داشت: در ایام اربعین محور های مواصلاتی این شهرستان از سوی مأموران انتظامی تحت کنترل و نظارت قرار می ‌گیرد و تمهیدات لازم در همین زمینه اندیشیده شده است. وی با بیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌های این محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌ شده و تا اربعین رفع مشکل خواهند شد، تصریح کرد: پلیس راه‌های ارتباطی بین دهلران و استان خوزستان در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می‌دهد. وی با تأکید بر اینکه محل استقرار موکب‌ها نباید گره ترافیکی ایجاد کند، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم،امنیت و آرامش بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد. سرهنگ مکی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای نظم و امنیت در محور های مواصلاتی شهرستان دهلران استفاده می‌شود، از سازمان امداد و نجات خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند. وی ادامه داد: در ایام اربعین به‌ صورت شبانه روزی مسیر تردد زائران اربعین پایش و کنترل می‌شود و رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند. فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: در این ایام گشت های محسوس و نامحسوس برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر خواهند شد. سرهنگ مکی در پایان تصریح کرد: پلیس با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش خواهد کرد تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران امروز به منظور برنامه ریزی و تدارک ویژه برای اربعین حسینی از پاسگاه های انتظامی مسیر تردد زائران در این شهرستان بازدید کرد.

سرهنگ منوچهر مکی در این بازدیدها اظهار داشت: در ایام اربعین محور های مواصلاتی این شهرستان از سوی مأموران انتظامی تحت کنترل و نظارت قرار می ‌گیرد و تمهیدات لازم در همین زمینه اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌های این محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌ شده و تا اربعین رفع مشکل خواهند شد، تصریح کرد: پلیس راه‌های ارتباطی بین دهلران و استان خوزستان در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه محل استقرار موکب‌ها نباید گره ترافیکی ایجاد کند، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم،امنیت و آرامش بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد.

سرهنگ مکی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای نظم و امنیت در محور های مواصلاتی شهرستان دهلران استفاده می‌شود، از سازمان امداد و نجات خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین به‌ صورت شبانه روزی مسیر تردد زائران اربعین پایش و کنترل می‌شود و رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: در این ایام گشت های محسوس و نامحسوس برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر خواهند شد.

سرهنگ مکی در پایان تصریح کرد: پلیس با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش خواهد کرد تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید