دریافت هزینه و عوارض از زائران اربعین بی‌انصافی و اجحاف است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سنگین کردن هزینه و دریافت هرگونه عوارض از زائران اربعین بی‌انصافی و اجحاف است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سنگین کردن هزینه و دریافت هرگونه عوارض از زائران اربعین بی‌انصافی و اجحاف است. به گزارش خبرگزاری رضوی از اهواز، دریافت هزینه‌های سرسام‌آور و گزاف از زائران اربعین حسینی باعث ایجاد موج اعتراض در میان زوار شده است.زائران خواسته‌های به حق خود مبنی بر کاهش و یا لغو این هزینه‌ها را از نمایندگان استان خوزستان در خبرگان رهبری و ائمه جمعه خوزستان خواستار شدند. آیت‌الله عباس کعبی با انتقاد از دریافت این هزینه‌ها از زائران اربعین، اظهار کرد: خدمت‌رسانی بی منت به زائران اربعین حسینی وظیفه مسؤولان است. وی در ادامه عنوان کرد: مسؤولان از مواکب و هیات‌های مردمی راه و رسم خدمت حسینی را بیاموزند. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید با کم کردن هزینه‌ها، راه را برای زیارت امام حسین در ایام اربعین هموار کنند. کعبی خاطرنشان کرد: دریافت هرگونه عوارض به هر بهانه از زائران اربعین حسینی و سنگین کردن هزینه زیارت بی‌ انصافی و اجحاف است. وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند نباید عوارض ویژه در ایام زیارت اربعین حسینی وضع کند. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: پارکینگ چذابه نیز باید به صورت رایگان در اختیار زائران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری رضوی از اهواز، دریافت هزینه‌های سرسام‌آور و گزاف از زائران اربعین حسینی باعث ایجاد موج اعتراض در میان زوار شده است.زائران خواسته‌های به حق خود مبنی بر کاهش و یا لغو این هزینه‌ها را از نمایندگان استان خوزستان در خبرگان رهبری و ائمه جمعه خوزستان خواستار شدند.
آیت‌الله عباس کعبی با انتقاد از دریافت این هزینه‌ها از زائران اربعین، اظهار کرد: خدمت‌رسانی بی منت به زائران اربعین حسینی وظیفه مسؤولان است.
وی در ادامه عنوان کرد: مسؤولان از مواکب و هیات‌های مردمی راه و رسم خدمت حسینی را بیاموزند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید با کم کردن هزینه‌ها، راه را برای زیارت امام حسین در ایام اربعین هموار کنند.
کعبی خاطرنشان کرد: دریافت هرگونه عوارض به هر بهانه از زائران اربعین حسینی و سنگین کردن هزینه زیارت بی‌ انصافی و اجحاف است.
وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند نباید عوارض ویژه در ایام زیارت اربعین حسینی وضع کند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: پارکینگ چذابه نیز باید به صورت رایگان در اختیار زائران قرار گیرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید