خروج زائران اربعین حسینی بدون گذرنامه و ویزا ممنوع است

5/5

فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا گفت: خروج و پذیرش زائران اربعین حسینی بدون ویزا ممنوع است و کسانی که بدون اخذ گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه می کنند، سبب شلوغی و راهبندان می شوند.

فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا گفت: خروج و پذیرش زائران اربعین حسینی بدون ویزا ممنوع است و کسانی که بدون اخذ گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه می کنند، سبب شلوغی و راهبندان می شوند. به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار حسن کرمی گفت: زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، بدون تهیه گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند، زیرا دولت عراق برای زائرانی که بدون داشتن مدارک لازم به این کشور سفر کنند، مجازات های شدیدی اعمال می کند. فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: یگان ویژه در لایه های کنترلی امنیتی اجازه خروج به زائرانی که بدون روادید قصد عزیمت به عراق را دارند، نمی دهد تا هموطنان در کشور عراق با مشکل رو به رو نشوند. کرمی، داشتن ویزا و گذرنامه را برای خروج از کشور در مراسم اربعین حسینی(ع) الزامی دانست و تصریح کرد: از اولویت های یگان ویژه در اربعین تامین امنیت و کنترل جمعیت زائران است. این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: لایه های کنترلی و امنیتی گسترده ای از پل زائر تا پایانه مرزی برای تامین امنیت زائران در اربعین تشکیل می شود تا کسی بدون مدارک قانونی از مرز خارج نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار حسن کرمی گفت: زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، بدون تهیه گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند، زیرا دولت عراق برای زائرانی که بدون داشتن مدارک لازم به این کشور سفر کنند، مجازات های شدیدی اعمال می کند.

فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: یگان ویژه در لایه های کنترلی امنیتی اجازه خروج به زائرانی که بدون روادید قصد عزیمت به عراق را دارند، نمی دهد تا هموطنان در کشور عراق با مشکل رو به رو نشوند.

کرمی، داشتن ویزا و گذرنامه را برای خروج از کشور در مراسم اربعین حسینی(ع) الزامی دانست و تصریح کرد: از اولویت های یگان ویژه در اربعین تامین امنیت و کنترل جمعیت زائران است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: لایه های کنترلی و امنیتی گسترده ای از پل زائر تا پایانه مرزی برای تامین امنیت زائران در اربعین تشکیل می شود تا کسی بدون مدارک قانونی از مرز خارج نشود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید