خراسان‌جنوبی موکب خدمات پزشکی برای اربعین برپا می‌کند

5/5

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی برای اربعین یک موکب خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی برپا می‌کند.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی برای اربعین یک موکب خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی برپا می‌کند. محمدرضا فخر، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این موکب، به صورت جداگانه خدمات پزشکی و درمانی را به زائران زن و مرد ارائه می‌کند. وی افزود: هفت پزشک عمومی و متخصص ، سه دندان‌پزشک، هشت پرستار و همچنین کارشناسان بهداشت و توزیع‌کننده دارو از جمله کادر پزشکی اعزامی هستند که در موکب پزشکی استان در کاظمین مستقر می‌شوند. مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی یادآور شد: این افراد یک هفته قبل از اربعین به عراق اعزام می‌شوند‌.

محمدرضا فخر، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این موکب، به صورت جداگانه خدمات پزشکی و درمانی را به زائران زن و مرد ارائه می‌کند.
وی افزود: هفت پزشک عمومی و متخصص ، سه دندان‌پزشک، هشت پرستار و همچنین کارشناسان بهداشت و توزیع‌کننده دارو از جمله کادر پزشکی اعزامی هستند که در موکب پزشکی استان در کاظمین مستقر می‌شوند.
مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی یادآور شد: این افراد یک هفته قبل از اربعین به عراق اعزام می‌شوند‌.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید