خدمت به زوار اربعین خدمت به اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) است

5/5

آیت‌الله علما گفت: خدمت‌رسانی به زوار حرم سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین خدمت به اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) است.

آیت‌الله علما گفت: خدمت‌رسانی به زوار حرم سیدالشهدا(ع) در ایام اربعین خدمت به اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) است. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست ستاد عتبات عالیات با موضوع پذیرایی و اسکان زوار اربعین استان کرمانشاه گفت: خدمت به این زوار که هرساله عظمت اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) را به جهانیان نشان می‌دهد خدمت بزرگی نزد خداوند محسوب می‌شود که قطعاً پاداش آن بزرگ خواهد بود. وی افزود: همه مردم و مسئولان در حد توان خود در اسکان و پذیرایی این زوار چون سنوات گذشته نهایت مهمانوازی را خواهند کرد و امکان پذیرایی خوب را برای زوار فراهم می‌کنند. یادآور می‌شود، در این نشست وظایف و تعهدات هریک از نهادها و دستگاه‌های مرتبط در این خصوص مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست ستاد عتبات عالیات با موضوع پذیرایی و اسکان زوار اربعین استان کرمانشاه گفت: خدمت به این زوار که هرساله عظمت اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) را به جهانیان نشان می‌دهد خدمت بزرگی نزد خداوند محسوب می‌شود که قطعاً پاداش آن بزرگ خواهد بود.
وی افزود: همه مردم و مسئولان در حد توان خود در اسکان و پذیرایی این زوار چون سنوات گذشته نهایت مهمانوازی را خواهند کرد و امکان پذیرایی خوب را برای زوار فراهم می‌کنند.
یادآور می‌شود، در این نشست وظایف و تعهدات هریک از نهادها و دستگاه‌های مرتبط در این خصوص مشخص شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید