خدمات دهی شهرداری تهران به زائران اربعین مرز خسروی

5/5

شهردار منطقه هفت از ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد.

شهردار منطقه هفت از ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد. به گزارش الوند خبر، سعید طلوعی در بازدید از مرز خسروی اظهار داشت: در ایام اربعین امسال شهرداری منطقه هفت تهران 200 تن نیروی خدماتی به شهرستان قصرشیریرن اعزام و بیش از 20 هزار وعده غذا به صورت روزانه در میان زائرین کربلای معلی توزیع خواهد کرد. شهردار منطقه هفت گفت: ایام اربعین امام حسین (ع) برکات زیادی برای ما دارد که از این فرصت باید استفاده کنیم. وی اظهار کرد: شهرهای مناطق غربی کرمانشاه از جمله گیلانغرب و قصرشیرین سپر جنگی در دوران دفاع مقدس بوده اند که خدمات زیادی به آن ها ارائه نشده است و شهیدان زیادی در این 2 نقطه تقدیم انقلاب شده است. وی گفت: خدمت به مردم شهرستان هایی که درگیر جنگ بوده اند یک تقدس خاصی دارد و از این رو تلاش می کنیم در سایه اربعین و خدمت رسانی به زایران امام حسین (ع) خدمات عمرانی برای قصرشیرین داشته باشیم. شهردار منطقه هفت تهران اظهار داشت: جمع آوری زباله، استقرار خودروهای آتش نشانی، ایجاد و استقرار برج های نوری در توقف گاه ها، احداث 200 چشمه سرویس بهداشتی، استقرار تانکرهای سیار آبرسانی برای تامین آب شرب در توقف گاه و مکان های اسکان زایران، استقرار ماشین آلات و جرثقیل برای حمل خودروها در صورت وقوع تصادف و کمک به سامان دهی خدمات رسانی به زایران از دیگر اقدام های شهرداری منطقه هفت تهران برای ایام اربعین است که در قصرشیرین انجام می دهد. وی گفت: بهسازی مبلمان و المان شهری، سامان دهی فضای سبز و نصب وسایل بازی و ورزشی کودکان در سطح بوستانها، نصب آبنماهای شهری، زیبا سازی پارک ها و نصب ست های ورزشی و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از دیگر برنامه های شهرداری منطقه هفت تهران در قصرشیرین برای ایام اربعین در کنار خدمات رسانی به زایران است. بازدید از اقدام های انجام شده و زیرساخت های اربعین در مرز رسمی خسروی و قصرشیرین از دیگر برنامه های سفر شهردار منطقه هفت تهران و هیات همراه به قصرشیرین بود.

به گزارش الوند خبر، سعید طلوعی در بازدید از مرز خسروی اظهار داشت: در ایام اربعین امسال شهرداری منطقه هفت تهران 200 تن نیروی خدماتی به شهرستان قصرشیریرن اعزام و بیش از 20 هزار وعده غذا به صورت روزانه در میان زائرین کربلای معلی توزیع خواهد کرد.

شهردار منطقه هفت گفت: ایام اربعین امام حسین (ع) برکات زیادی برای ما دارد که از این فرصت باید استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: شهرهای مناطق غربی کرمانشاه از جمله گیلانغرب و قصرشیرین سپر جنگی در دوران دفاع مقدس بوده اند که خدمات زیادی به آن ها ارائه نشده است و شهیدان زیادی در این 2 نقطه تقدیم انقلاب شده است.

وی گفت: خدمت به مردم شهرستان هایی که درگیر جنگ بوده اند یک تقدس خاصی دارد و از این رو تلاش می کنیم در سایه اربعین و خدمت رسانی به زایران امام حسین (ع) خدمات عمرانی برای قصرشیرین داشته باشیم.

شهردار منطقه هفت تهران اظهار داشت: جمع آوری زباله، استقرار خودروهای آتش نشانی، ایجاد و استقرار برج های نوری در توقف گاه ها، احداث 200 چشمه سرویس بهداشتی، استقرار تانکرهای سیار آبرسانی برای تامین آب شرب در توقف گاه و مکان های اسکان زایران، استقرار ماشین آلات و جرثقیل برای حمل خودروها در صورت وقوع تصادف و کمک به سامان دهی خدمات رسانی به زایران از دیگر اقدام های شهرداری منطقه هفت تهران برای ایام اربعین است که در قصرشیرین انجام می دهد.

وی گفت: بهسازی مبلمان و المان شهری، سامان دهی فضای سبز و نصب وسایل بازی و ورزشی کودکان در سطح بوستانها، نصب آبنماهای شهری، زیبا سازی پارک ها و نصب ست های ورزشی و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از دیگر برنامه های شهرداری منطقه هفت تهران در قصرشیرین برای ایام اربعین در کنار خدمات رسانی به زایران است.

بازدید از اقدام های انجام شده و زیرساخت های اربعین در مرز رسمی خسروی و قصرشیرین از دیگر برنامه های سفر شهردار منطقه هفت تهران و هیات همراه به قصرشیرین بود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید