: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه خواهد شد

خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.
5/5

سردار «احمد عبداللهی» اظهار کرد: معاونت بهداشت و درمان سپاه نسبت به سال گذشته برنامه‌ریزی کامل‌تر و جامع‌تری نسبت به احداث بیمارستان‌های صحرایی و درمان‌گاه‌ها و پست‌های امداد در ایام اربعین حسینی خواهد داشت.

وی افزود: خدمات بهداشتی درمانی سپاه به زائران ایرانی و غیرایرانی در مسیر شهر نجف تا کربلا، داخل شهرهای نجف و کربلا، نواحی مرزی ایران و عراق و همچنین چند شهر عراق ارائه خواهد شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه هم‌اکنون جانمایی و استقرار بیمارستان‌های صحرایی، درمان‌گاه‌ها و پست‌های امدادی معاونت بهداشت و درمان سپاه در ایام اربعین حسینی در حال تدوین است، گفت: آنچه تا کنون قطعی شده است این است که دانشگاه بقیه الله (عج) سپاه یک بیمارستان صحرایی در شهر کربلا برپا خواهد کرد و به زائران در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه خواهد داد.

سردار عبداللهی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در اربعین امسال باشکوه‌تر از سال گذشته عمل کنیم تا در حوزه بهداشت و درمان دغدغه‌ای برای زائران اربعین حسینی وجود نداشته باشد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید