حضور هیئتهای مذهبی و موکب‌داران اربعین در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

5/5

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی گفت: با همت خیرین و هیئت‌های مذهبی تعدادی موکب جهت طبخ و توزیع غذا میان هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهد شد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی گفت: با همت خیرین و هیئت‌های مذهبی تعدادی موکب جهت طبخ و توزیع غذا میان هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حسن پلارک ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده اظهار کرد: با همت خیرین و هیئت‌های مذهبی تعدادی موکب جهت طبخ و توزیع غذا میان هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهد شد. وی افزود: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، به موکب‌های اربعین حسینی فراخوانی ارسال شد تا توان خود را در جهت کمک به مناطق زلزله زده بسیج کنند. رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: محبان اهل بیت علیهم السلام و زائران و خادمان اربعین این بار برای کمک به هموطنان زلزله زده با ندای «لبیک یا حسین» وارد میدان خدمت می‌شوند. پلارک با بیان اینکه هم اکنون در حال ساماندهی خادمان اهل بیت علیهم السلام و موکب‌ها جهت اعزام به کرمانشاه هستیم، توضیح داد: طی روزهای اخیر با همکاری مسئولان استانی، کمک‌هایی توسط موکب‌ها و ستادهای بازسازی عتبات استان‌های ایلام و خوزستان به مناطق زلزله زده ارسال شده است. وی گفت: ستاد بازسازی عتبات خوزستان تا کنون 5 تریلر کنسرو، 4 تریلر آب معدنی و 25تن آرد و ستاد بازسازی عتبات ایلام نیز دو محموله شامل آب معدنی، تخم مرغ و سایر اقلام خوراکی را به کرمانشاه ارسال کرده‌‌اند. رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: ارسال این کمک‌ها در حالی است که بسیاری از خادمان موکب‌ها به تازگی وارد کشور شده یا در حال بازگشت هستند با این حال برای کمک به هموطنان اعلام آمادگی کرده‌اند. پلارک با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان اصلی‌ترین نیاز هموطنان در مناطق زلزله‌زده غذا و پتو است گفت: از موکب‌داران نیز خواسته شده تا جمع‌آوری کمک های مردمی در زمینه تامین این نیازها متمرکز باشد. وی یادآور شد: طی ایام اربعین با همت خیرین و هیات‌های مذهبی یکهزارو814موکب در عراق، پایانه‌های مرزی و داخل کشور مشغول ارائه خدمات بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حسن پلارک ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده اظهار کرد: با همت خیرین و هیئت‌های مذهبی تعدادی موکب جهت طبخ و توزیع غذا میان هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهد شد.

وی افزود: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، به موکب‌های اربعین حسینی فراخوانی ارسال شد تا توان خود را در جهت کمک به مناطق زلزله زده بسیج کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: محبان اهل بیت علیهم السلام و زائران و خادمان اربعین این بار برای کمک به هموطنان زلزله زده با ندای «لبیک یا حسین» وارد میدان خدمت می‌شوند.

پلارک با بیان اینکه هم اکنون در حال ساماندهی خادمان اهل بیت علیهم السلام و موکب‌ها جهت اعزام به کرمانشاه هستیم، توضیح داد: طی روزهای اخیر با همکاری مسئولان استانی، کمک‌هایی توسط موکب‌ها و ستادهای بازسازی عتبات استان‌های ایلام و خوزستان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات خوزستان تا کنون 5 تریلر کنسرو، 4 تریلر آب معدنی و 25تن آرد و ستاد بازسازی عتبات ایلام نیز دو محموله شامل آب معدنی، تخم مرغ و سایر اقلام خوراکی را به کرمانشاه ارسال کرده‌‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: ارسال این کمک‌ها در حالی است که بسیاری از خادمان موکب‌ها به تازگی وارد کشور شده یا در حال بازگشت هستند با این حال برای کمک به هموطنان اعلام آمادگی کرده‌اند.

پلارک با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان اصلی‌ترین نیاز هموطنان در مناطق زلزله‌زده غذا و پتو است گفت: از موکب‌داران نیز خواسته شده تا جمع‌آوری کمک های مردمی در زمینه تامین این نیازها متمرکز باشد.

وی یادآور شد: طی ایام اربعین با همت خیرین و هیات‌های مذهبی یکهزارو814موکب در عراق، پایانه‌های مرزی و داخل کشور مشغول ارائه خدمات بودند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید