حضور غرفه ستاد مردمی راهنمای زائر در نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲»

5/5

در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی،  نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» در قم با حضور فعال غرفه ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین برگزار می‌شود.

در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی،  نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» در قم با حضور فعال غرفه ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین برگزار می‌شود. در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» در قم با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.   ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین هم همانند سال گذشته  با برگزاری غرفه ویژه در این نمایشگاه حضور دارد.   غرفه‌ ستاد مردمی  راهنمای زائر اربعین حسینی  با معرفی خدمات و محصولات ستاد در ایام اربعین، ارائه خدمات و مشاوره به مسئولان مواکب اربعینی و هم چنین جذب خادم افتخاری راهنمای زائر اربعین، میزبان بازدید کنندگان محترم می باشد.   این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه الی جمعه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۷ عصر الی ۱ بامداد در شبستان امام هادی (ع) واقع در ورودی درب یک مسجد مقدس جمکران – شبستان امام‌هادی (ع) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.   در ادامه می توانید گزارش فعالیت ستادمردمی راهنمای زائر اربعین در این نمایشگاه را در قالب  ویدیو و عکس های زیر مشاهده کنید.

در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، نمایشگاه «جامع نیازمندی‌های اربعین۲» در قم با هدف عرضه محصولات و خدمات فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.

 

ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین هم همانند سال گذشته  با برگزاری غرفه ویژه در این نمایشگاه حضور دارد.

 

غرفه‌ ستاد مردمی  راهنمای زائر اربعین حسینی  با معرفی خدمات و محصولات ستاد در ایام اربعین، ارائه خدمات و مشاوره به مسئولان مواکب اربعینی و هم چنین جذب خادم افتخاری راهنمای زائر اربعین، میزبان بازدید کنندگان محترم می باشد.

 

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه الی جمعه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۷ عصر الی ۱ بامداد در شبستان امام هادی (ع) واقع در ورودی درب یک مسجد مقدس جمکران – شبستان امام‌هادی (ع) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 

در ادامه می توانید گزارش فعالیت ستادمردمی راهنمای زائر اربعین در این نمایشگاه را در قالب  ویدیو و عکس های زیر مشاهده کنید.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید