حضور سردار عبداللهی در مرز مهران

5/5

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به منظور بازدید از اقدامات قرارگاه در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین وارد پایانه مرزی مهران شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به منظور بازدید از اقدامات قرارگاه در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین وارد پایانه مرزی مهران شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار پاسدار عبادالله عبداللهی و جمعی از مدیران قرارگاه، صبح امروز به منظور بازدید از پروژه تعریض و بهسازی جاده صالح‌آباد به مهران و موکب‌های برپا شده توسط این قرارگاه وارد پایانه مرزی مهران شدند. گفتنی است به منظور رفاه حال زائرین اربعین، قرارگاه خاتم(ص)، اقدام به برپایی 5 موکب در مکان‌های مختلفی همچون شهر مهران، حدفاصل مهران و ایلام، شهر کربلا و شهر نجف نموده است که این موکب‌ها از دوازدهم آبان‌ماه به مدت ده روز به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند. همچنین پروژه تعریض و بهسازی جاده صالح‌آباد به مهران حدفاصل شهرستان ایلام و مهران به صورت چهارخطه و به طول 30 کیلومتر و نیز اجرای طرح آبرسانی از بستان تا پایانه مرزی چذابه به طول 28 کیلومتر از طریق یک خط لوله 12 اینچی از اقداماتی است که توسط قرارگاه و در راستای رفاه حال زائرین عتبات عالیات صورت گرفته است. سردار عبداللهی و هیأت همراه به صورت هوایی از پروژه جاده صالح آباد به مهران بازدید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار پاسدار عبادالله عبداللهی و جمعی از مدیران قرارگاه، صبح امروز به منظور بازدید از پروژه تعریض و بهسازی جاده صالح‌آباد به مهران و موکب‌های برپا شده توسط این قرارگاه وارد پایانه مرزی مهران شدند.

گفتنی است به منظور رفاه حال زائرین اربعین، قرارگاه خاتم(ص)، اقدام به برپایی 5 موکب در مکان‌های مختلفی همچون شهر مهران، حدفاصل مهران و ایلام، شهر کربلا و شهر نجف نموده است که این موکب‌ها از دوازدهم آبان‌ماه به مدت ده روز به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند.

همچنین پروژه تعریض و بهسازی جاده صالح‌آباد به مهران حدفاصل شهرستان ایلام و مهران به صورت چهارخطه و به طول 30 کیلومتر و نیز اجرای طرح آبرسانی از بستان تا پایانه مرزی چذابه به طول 28 کیلومتر از طریق یک خط لوله 12 اینچی از اقداماتی است که توسط قرارگاه و در راستای رفاه حال زائرین عتبات عالیات صورت گرفته است.

سردار عبداللهی و هیأت همراه به صورت هوایی از پروژه جاده صالح آباد به مهران بازدید کردند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید