جزییات قیمت بلیط هواپیما برای سفر اربعین 98

موج بزرگ مسافرت زائران اباعبدالله (ع) با استفاده از سیستم هوایی به عتبات عالیات .
5/5

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز در خصوص قیمت بلیت پروازهای تهران-نجف، تهران-بغداد، مشهد-نجف و مشهد-بغداد گفت: در ایام اربعین حسینی (ع) یعنی از ۲۰ تا ۳۰ مهر، قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران – نجف، نجف – تهران و تهران – بغداد، بغداد- تهران ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. برای مسیرهای مشهد به بغداد و نجف (و بالعکس) نیز ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد.

وی با بیان اینکه نرخ مذکور پروازی ویژه ایام اربعین حسینی (ع) یعنی فاصله زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه امسال تعیین شده، گفت: امسال حدود ۱۰۸ هزار صندلی پروازی برای خدمت دهی به زوار حسینی (ع) در ایام اربعین تدارک دیده شده است که بلیت آن‌ها از هم اکنون از طریق دفاتر و آژانس‌های فروش بلیت هواپیمایی مجاز و همچنین از طریق سایت‌های اینترنتی دارای مجوز سازمان هواپیمایی کشوری به فروش می‌رسد.

اسعدی سامانی افزود: بر اساس قانون، نرخ بلیت در همه پروازهای خارجی آزاد و تابع عرضه و تقاضا و هزینه‌های تمام شده است، اما با توجه با استقبال زائران اباعبدالله الحسین (ع) از سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و برای جلوگیری از سوء استفاده برخی واسطه ها، شرکت‌های هواپیمایی تصمیم گرفتند امسال نیز نرخ ثابتی برای پروازهای اربعین داشته باشند.

گفتنی است اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز اخیرا اعلام کرده بود قرار است پروازهای فوق العاده از فرودگاه های کرمانشاه و ایلام به نجف و بغداد برقرار شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید