جزئیات برنامه‌های تسهیل سفر زائران اربعین

5/5

شرایط سفر زائران اربعین برای دانش آموزان، دانشجویان و مشمولان تسهیل می شود.

شرایط سفر زائران اربعین برای دانش آموزان، دانشجویان و مشمولان تسهیل می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اجرای طرح سامانه دریافت استعلام از هفته آتی در سطح کشور افزود: این طرح به منظور تسهیل در دریافت مجوزهای خروج از کشور، همزمان با هفته نیروی انتظامی و در آستانه اربعین حسینی در چند استان به صورت آزمایشی اجرا می شود. سرکنسول ایران در کربلای معلی هم داشتن مدارک قانونی و ثبت مهر ورود به عراق را در این ایام ضروری دانست و اعلام کرد: باتوجه به حساسیت دولت عراق، ورود به خاک این کشور بدون ویزا یا بدون ثبت مهر ورود به‌عنوان ورود غیر قانونی تلقی شده و دست کم سه سال زندانی در پی دارد. مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان هم با تاکید بر اینکه در بحث اتوبوس برای انتقال زائران کمبودی وجود ندارد تصریح کرد: در اربعین حسینی روزانه هزار دستگاه اتوبوس در 2 پایانه شلمچه و چذابه آماده جابجایی زئران اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
معاون وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اجرای طرح سامانه دریافت استعلام از هفته آتی در سطح کشور افزود: این طرح به منظور تسهیل در دریافت مجوزهای خروج از کشور، همزمان با هفته نیروی انتظامی و در آستانه اربعین حسینی در چند استان به صورت آزمایشی اجرا می شود.

سرکنسول ایران در کربلای معلی هم داشتن مدارک قانونی و ثبت مهر ورود به عراق را در این ایام ضروری دانست و اعلام کرد: باتوجه به حساسیت دولت عراق، ورود به خاک این کشور بدون ویزا یا بدون ثبت مهر ورود به‌عنوان ورود غیر قانونی تلقی شده و دست کم سه سال زندانی در پی دارد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان هم با تاکید بر اینکه در بحث اتوبوس برای انتقال زائران کمبودی وجود ندارد تصریح کرد: در اربعین حسینی روزانه هزار دستگاه اتوبوس در 2 پایانه شلمچه و چذابه آماده جابجایی زئران اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید