تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی میناب آماده خدمات‌رسانی در موکب‌های اربعین است

5/5

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از آمادگی تیم بهداشتی-درمانی بسیج جامعه پزشکی این شهرستان بر میزبانی از زائران پیاده‌روی کربلا در موکب‌های هرمزگان خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از آمادگی تیم بهداشتی-درمانی بسیج جامعه پزشکی این شهرستان بر میزبانی از زائران پیاده‌روی کربلا در موکب‌های هرمزگان خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمدرضا حسینی عصر امروز در نشستی با اعضای جامعه پزشکی میناب ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروهای این شهرستان در ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و برپایی موکب در کربلای معلی بنام استان هرمزگان با محوریت میناب و قرار تامین اقلام دارویی و کادر درمانی با حضور سید مجتبی موسوی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه میناب انجام می شود. وی در ادامه برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود بسیج جامعه پزشکی در شهرستان میناب و شرکت در کار خداپسندانه اعلام آمادگی کرد. مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس به تشریح پرداخت و بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با برپایی غرفه بسیج جامعه پزشکی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس خدماتی مانند غربالگری و تست فشار خون، مشاوره حضوری، ویزیت رایگان پزشکان و دندانپزشکان از برنامه های بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب می‌باشد. حسینی با یادآوری خدمات جامعه پزشکی و امدادرسانی مردم به رزمندگان در طول هشت سا دفاع مقدس، بر توجه به خدمات‌رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) در موکب‌ها و هفته دفاع مقدس به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمدرضا حسینی عصر امروز در نشستی با اعضای جامعه پزشکی میناب ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروهای این شهرستان در ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و برپایی موکب در کربلای معلی بنام استان هرمزگان با محوریت میناب و قرار تامین اقلام دارویی و کادر درمانی با حضور سید مجتبی موسوی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه میناب انجام می شود.

وی در ادامه برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود بسیج جامعه پزشکی در شهرستان میناب و شرکت در کار خداپسندانه اعلام آمادگی کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس به تشریح پرداخت و بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با برپایی غرفه بسیج جامعه پزشکی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس خدماتی مانند غربالگری و تست فشار خون، مشاوره حضوری، ویزیت رایگان پزشکان و دندانپزشکان از برنامه های بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب می‌باشد.

حسینی با یادآوری خدمات جامعه پزشکی و امدادرسانی مردم به رزمندگان در طول هشت سا دفاع مقدس، بر توجه به خدمات‌رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) در موکب‌ها و هفته دفاع مقدس به مردم تاکید کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید