تکریم و تسهیل سفر زائران وجه نمایان تلاش های پلیس است

5/5

رئیس قرارگاه اربعین نیروهای مسلح گفت: برخورد تکریم امیز با زائران و تسهیل تردد با حفظ سلامت آنان وجه نمایان تلاش های مجموعه نیروی انتظامی درجریان تردد زائران اربعین حسینی است.

رئیس قرارگاه اربعین نیروهای مسلح گفت: برخورد تکریم امیز با زائران و تسهیل تردد با حفظ سلامت آنان وجه نمایان تلاش های مجموعه نیروی انتظامی درجریان تردد زائران اربعین حسینی است. به گزارش ایرنا، سردار سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در نشست قرارگاه مقدم اربعین ناجا اظهار کرد: تلاش بی وقفه برای انجام امن و روان سفر با حفظ رفتار محبت آمیز و تکریم زائران از سوی پلیس، نمایان و قابل تقدیر است. وی گفت: اقدام ها و عملکرد ناجا قابل قیاس با سال های گذشته نیست، هم خود زائران و هم مسئولانی که در جریان کار هستند راضی هستند. وی افزود: تلاش مجموعه ناجا در بحث اربعین باعث سربلندی نظام و رضایت زائران شده است. فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: برای بازگشت زائران و حمل و نقل مسافران 700 دستگاه اتوبوس و 16 دستگاه تریلی روباز در مرز مهران مستقر شده است. سردار سید صادق حسینی افزود: 27 موکب و ایستگاه نیز در مسیر تردد زائران راه اندازی شده همچنین آمادگی برای اسکان 20 هزار زائر نیز در مرز مهران فراهم شده است. معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز گفت: در قالب طرح جامع اربعین برگشت زائران باید مدیریت شود. حسین کلانتری افزود: در صورت نیاز برای تسهیل در تردد زائران، محور مهران به سمت ایلام یک طرفه می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در نشست قرارگاه مقدم اربعین ناجا اظهار کرد: تلاش بی وقفه برای انجام امن و روان سفر با حفظ رفتار محبت آمیز و تکریم زائران از سوی پلیس، نمایان و قابل تقدیر است.
وی گفت: اقدام ها و عملکرد ناجا قابل قیاس با سال های گذشته نیست، هم خود زائران و هم مسئولانی که در جریان کار هستند راضی هستند.
وی افزود: تلاش مجموعه ناجا در بحث اربعین باعث سربلندی نظام و رضایت زائران شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: برای بازگشت زائران و حمل و نقل مسافران 700 دستگاه اتوبوس و 16 دستگاه تریلی روباز در مرز مهران مستقر شده است.
سردار سید صادق حسینی افزود: 27 موکب و ایستگاه نیز در مسیر تردد زائران راه اندازی شده همچنین آمادگی برای اسکان 20 هزار زائر نیز در مرز مهران فراهم شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز گفت: در قالب طرح جامع اربعین برگشت زائران باید مدیریت شود.
حسین کلانتری افزود: در صورت نیاز برای تسهیل در تردد زائران، محور مهران به سمت ایلام یک طرفه می‌شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید