تمهیدات لازم برای حضور زوار اربعین در خوزستان فراهم شد

5/5

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: استان خوزستان آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دارد و تمهیدات لازم برای حضور این زوار در استان فراهم شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: استان خوزستان آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دارد و تمهیدات لازم برای حضور این زوار در استان فراهم شده است. به گزارش امتداد نیوز از اهواز، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان به همراه مسئولان، معاونان استانی و شهرستانی به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر اجرایی در پایانه مرزی چذابه به شهرستان دشت‌آزادگان سفر کرد. فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تشکیل جلسه ستاد اربعین ۹۶ از گیت های ورود و خروج، کنترل گذرنامه و پارکینگ‌های این مرز بازدید کرد. عباس‌زاده در این جلسه با تاکید بر آمادگی کامل استان خوزستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از قبیل امکانات و نیروهای انتظامی استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار فراهم شده‌ است تا خدمتگذار شایسته‌ای برای زائران حسینی باشیم. وی در ادامه با اشاره به وظایف فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: ما در بخش‌های امنیتی و انتظامی، کنترل و مدیریت جمعیت و حوزه ترافیکی با تمام توان و امکانات موجود در این ماموریت معنوی حضور می‌یابیم. فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با اشاره به سخت بودن ماموریت پیش رو در اربعین حسینی، تصریح کرد: ما همه خادم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و قطعا در این ماموریت سخت اجر و پاداش بیشتری به ما عطا می‌شود. وی تاکید کرد: با توجه به زمان باقی مانده لازم است با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و شهرستان، همچنین دستگاه‌های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط حل شود. عباس‌زاده بر ساماندهی و تجهیز پارکینگ‌ها، آسفالت، مسیر های ورودی و خروجی، نصب علائم جاده‌ای و هشدار دهنده و تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی را در چذابه تاکید کرد.

به گزارش امتداد نیوز از اهواز، سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان به همراه مسئولان، معاونان استانی و شهرستانی به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر اجرایی در پایانه مرزی چذابه به شهرستان دشت‌آزادگان سفر کرد. فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تشکیل جلسه ستاد اربعین ۹۶ از گیت های ورود و خروج، کنترل گذرنامه و پارکینگ‌های این مرز بازدید کرد. عباس‌زاده در این جلسه با تاکید بر آمادگی کامل استان خوزستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از قبیل امکانات و نیروهای انتظامی استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار فراهم شده‌ است تا خدمتگذار شایسته‌ای برای زائران حسینی باشیم. وی در ادامه با اشاره به وظایف فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: ما در بخش‌های امنیتی و انتظامی، کنترل و مدیریت جمعیت و حوزه ترافیکی با تمام توان و امکانات موجود در این ماموریت معنوی حضور می‌یابیم. فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با اشاره به سخت بودن ماموریت پیش رو در اربعین حسینی، تصریح کرد: ما همه خادم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و قطعا در این ماموریت سخت اجر و پاداش بیشتری به ما عطا می‌شود. وی تاکید کرد: با توجه به زمان باقی مانده لازم است با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و شهرستان، همچنین دستگاه‌های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط حل شود. عباس‌زاده بر ساماندهی و تجهیز پارکینگ‌ها، آسفالت، مسیر های ورودی و خروجی، نصب علائم جاده‌ای و هشدار دهنده و تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی را در چذابه تاکید کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید