تمهیدات ترافیکی برای برگشت زائران اربعین حسینی در ایلام

5/5

ایلام-رئیس پلیس راه کشور گفت: تمهیدات ترافیکی در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی در ایلام و پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است.

ایلام-رئیس پلیس راه کشور گفت: تمهیدات ترافیکی در مسیر برگشت زائران اربعین حسینی در ایلام و پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس با آمادگی کامل و در اجرای طرح ترافیکی، تمهیدات لازم را برای روان سازی مسیر بازگشت زائران در نطر گرفته است. وی افزود: با آغاز برگشت زائران اربعین حسینی(ع) که در روز های آینده به اوج خود خواهد رسید اقداماتی از جمله یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت. رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در طول مسیر مهران به ایلام روستاهایی وجود، و در داخل طرح قرار دارند یادآور شد: تمهیدات لازم برای روستاهایی از جمله مهدی آباد، چما، ماربره و بخش صالح آباد در طرح اندیشیده شده است. وی گفت: مسیر ورود ناوگان مسافربری برای انتقال زائران نیز از مسیر ایلام،ملکشاهی،بان رحمان و مهران خواهد بود. سردار حمیدی یادآور شد:ساکنان روستای ماربره از همان جاده فرعی عبور خواهند کرد و سایر جزئیات موضوع متعاقباً اعلام خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: از زائران عزیز و محترم تقاضا می شود همکاری لازم با پلیس داشته باشند و از خط قرمز تخلفات حادثه ساز تخطی نکنند. رئیس پلیس راه کشور در پایان گفت: با توجه به اینکه زائران در هنگام برگشت خسته هستند از هر گونه عجله و شتاب پرهیز و با استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس با آمادگی کامل و در اجرای طرح ترافیکی، تمهیدات لازم را برای روان سازی مسیر بازگشت زائران در نطر گرفته است.

وی افزود: با آغاز برگشت زائران اربعین حسینی(ع) که در روز های آینده به اوج خود خواهد رسید اقداماتی از جمله یک طرفه کردن مسیر مهران به ایلام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در طول مسیر مهران به ایلام روستاهایی وجود، و در داخل طرح قرار دارند یادآور شد: تمهیدات لازم برای روستاهایی از جمله مهدی آباد، چما، ماربره و بخش صالح آباد در طرح اندیشیده شده است.

وی گفت: مسیر ورود ناوگان مسافربری برای انتقال زائران نیز از مسیر ایلام،ملکشاهی،بان رحمان و مهران خواهد بود.

سردار حمیدی یادآور شد:ساکنان روستای ماربره از همان جاده فرعی عبور خواهند کرد و سایر جزئیات موضوع متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از زائران عزیز و محترم تقاضا می شود همکاری لازم با پلیس داشته باشند و از خط قرمز تخلفات حادثه ساز تخطی نکنند.

رئیس پلیس راه کشور در پایان گفت: با توجه به اینکه زائران در هنگام برگشت خسته هستند از هر گونه عجله و شتاب پرهیز و با استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید