تردد چشمگیر زوار از مرز چذابه / ایجاد ظرفیت اسکان شبانه‌روزی 50 هزار زائر .

5/5

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین دشت‌آزادگان با اشاره به حضور و حجم چشمگیر زائران حسینی در مرز چذابه گفت: از شهرهای معین دشت‌آزادگان و همچنین خیرین تقاضا می‌کنیم که مواکب را در تامین اقلام غذایی مورد نیاز پشتیبانی کنند.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین دشت‌آزادگان با اشاره به حضور و حجم چشمگیر زائران حسینی در مرز چذابه گفت: از شهرهای معین دشت‌آزادگان و همچنین خیرین تقاضا می‌کنیم که مواکب را در تامین اقلام غذایی مورد نیاز پشتیبانی کنند. جواد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، با اشاره به استقرار نزدیک به 500 موکب در چذابه، اظهار کرد: تاکنون 236 موکب پروانه‌دار و 20 موکب بدون پروانه در پایانه چذابه و حدود 230 موکب بین‌راهی در مسیرهای منتهی به مرز چذابه مستقر شده‌اند و خدمات‌رسانی به زوار را آغاز کرده‌اند. وی ادامه داد: مواکب مستقر در پایانه چذابه، از سه روز پیش پخت و پز و توزیع غذا میان زائران را آغاز کردند. روز گذشته در وعده غذایی ناهار 26 هزار پرس و در وعده غذایی شام 30 هزار پرس غذا که توسط این مواکب پخته شده بود، میان زائران و مردمی که از این مرز تردد می‌کردند، توزیع شد. مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین دشت‌آزادگان با بیان اینکه حجم تردد زائران از مرز چذابه چشمگیر است، بیان کرد: با توجه به اینکه از امروز حجم زواری که برای عزیمت به عراق از مرز چذابه عزیمت می‌کنند، افزایش خواهد یافت، از مردم دیندار و شهرهای معین دشت‌آزادگان می‌خواهیم در تامین اقلام مورد نیاز ما به ویژه اقلام غذایی نظیر نان، برنج، آرد، گوشت، تخم‌مرغ و … مواکب را پشتیبانی کند. حیدری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان شبانه‌روزی زائران در مرز چذابه گفت: با تمهیدات صورت گرفته می‌توانیم در چادرهایی که راه‌اندازی شده است، 50 هزار نفر را به صورت شبانه‌روزی اسکان دهیم و ممکن است این عدد در روزهای آینده نیز افزایش پیدا کند.

جواد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، با اشاره به استقرار نزدیک به 500 موکب در چذابه، اظهار کرد: تاکنون 236 موکب پروانه‌دار و 20 موکب بدون پروانه در پایانه چذابه و حدود 230 موکب بین‌راهی در مسیرهای منتهی به مرز چذابه مستقر شده‌اند و خدمات‌رسانی به زوار را آغاز کرده‌اند.
وی ادامه داد: مواکب مستقر در پایانه چذابه، از سه روز پیش پخت و پز و توزیع غذا میان زائران را آغاز کردند. روز گذشته در وعده غذایی ناهار 26 هزار پرس و در وعده غذایی شام 30 هزار پرس غذا که توسط این مواکب پخته شده بود، میان زائران و مردمی که از این مرز تردد می‌کردند، توزیع شد.
مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین دشت‌آزادگان با بیان اینکه حجم تردد زائران از مرز چذابه چشمگیر است، بیان کرد: با توجه به اینکه از امروز حجم زواری که برای عزیمت به عراق از مرز چذابه عزیمت می‌کنند، افزایش خواهد یافت، از مردم دیندار و شهرهای معین دشت‌آزادگان می‌خواهیم در تامین اقلام مورد نیاز ما به ویژه اقلام غذایی نظیر نان، برنج، آرد، گوشت، تخم‌مرغ و … مواکب را پشتیبانی کند.
حیدری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان شبانه‌روزی زائران در مرز چذابه گفت: با تمهیدات صورت گرفته می‌توانیم در چادرهایی که راه‌اندازی شده است، 50 هزار نفر را به صورت شبانه‌روزی اسکان دهیم و ممکن است این عدد در روزهای آینده نیز افزایش پیدا کند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید