تدارک اسکان ۳۰۰ هزار زائر اربعین در نجف

5/5

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف : با همت خیرین ایرانی، برنامه‌ریزی لازم برای اسکان ۳۰۰ هزار زائر اربعین در نجف اشرف انجام شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف : با همت خیرین ایرانی، برنامه‌ریزی لازم برای اسکان ۳۰۰ هزار زائر اربعین در نجف اشرف انجام شده است. به گزارش  روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، رحمان احمدی افزود: با همت خیرین و هیئت‌های ایرانی، برنامه‌ریزی لازم برای اسکان ۳۰۰ هزار زائر و تدارک امکانات برای پذیرایی روزانه با ۲۵۰ هزار وعده غذایی در شهر مقدس نجف انجام شده است. وی افزود: استان‌های معین و متولی خدمالت رسانی به زائران اربعین در شهر نجف اشرف آمادگی کامل خود را برای مشارکت در برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم اعلام کرده است و در حال فراهم ساختن مقدمات هستند. وی با اشاره به اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن مواکب و صدور پروانه موکب‌داری گفت: بر اساس توافق اولیه حدود ۱۵ استان با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با رویکرد جدید و در قالب ستادهای مردمی ساماندهی شده است و از زائران اربعین در این شهر پذیرائی خواهند کرد. جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با همکاری ۳۵ موکب، پذیرایی زائرین در شهر نجف اشرف را بر عهده خواهند داشت افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم این کنگره عظیم جهان تشیع را برپا کنیم و بهترین پذیرایی از خیل عظیم زائرین حرم مطهر علوی و حسینی را بجا بیاوریم. احمدی با بیان اینکه میزبان اصلی زائران اربعین، مردم عزیز و دولت عراق هستند گفت: تمامی این اقدامات با پشتوانه کمک‌های مردمی و نذورات خیرین صورت می‌گیرد و ستاد بازسازی عتبات عالیات تن‌ها به عنوان نماینده مردم و متولی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اربعین نقش آفرینی می‌کند. وی از همه علاقه‌مندان به مشارکت در فیض پذیرائی از زائران اربعین خواست تا با توجه به واگذاری مسئولت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین به ستاد بازسازی عتبات، در زمینه پرداخت وجوهات و نذورات به اشخاص دقت کنند تا خدای ناکرده سوء استفاده‌ای در این بخش صورت نگیرد.

به گزارش  روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، رحمان احمدی افزود: با همت خیرین و هیئت‌های ایرانی، برنامه‌ریزی لازم برای اسکان ۳۰۰ هزار زائر و تدارک امکانات برای پذیرایی روزانه با ۲۵۰ هزار وعده غذایی در شهر مقدس نجف انجام شده است.

وی افزود: استان‌های معین و متولی خدمالت رسانی به زائران اربعین در شهر نجف اشرف آمادگی کامل خود را برای مشارکت در برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم اعلام کرده است و در حال فراهم ساختن مقدمات هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن مواکب و صدور پروانه موکب‌داری گفت: بر اساس توافق اولیه حدود ۱۵ استان با همت ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با رویکرد جدید و در قالب ستادهای مردمی ساماندهی شده است و از زائران اربعین در این شهر پذیرائی خواهند کرد.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف با همکاری ۳۵ موکب، پذیرایی زائرین در شهر نجف اشرف را بر عهده خواهند داشت افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم این کنگره عظیم جهان تشیع را برپا کنیم و بهترین پذیرایی از خیل عظیم زائرین حرم مطهر علوی و حسینی را بجا بیاوریم.

احمدی با بیان اینکه میزبان اصلی زائران اربعین، مردم عزیز و دولت عراق هستند گفت: تمامی این اقدامات با پشتوانه کمک‌های مردمی و نذورات خیرین صورت می‌گیرد و ستاد بازسازی عتبات عالیات تن‌ها به عنوان نماینده مردم و متولی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اربعین نقش آفرینی می‌کند.

وی از همه علاقه‌مندان به مشارکت در فیض پذیرائی از زائران اربعین خواست تا با توجه به واگذاری مسئولت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین به ستاد بازسازی عتبات، در زمینه پرداخت وجوهات و نذورات به اشخاص دقت کنند تا خدای ناکرده سوء استفاده‌ای در این بخش صورت نگیرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید