تجمع زائران اربعین در استان‌های مختلف برگزار می‌شود

5/5

کربلا- رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: تجمع زائران در استان‌های کشور در مصلی ها و مراکز مذهبی برگزار می‌شود.

کربلا- رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: تجمع زائران در استان‌های کشور در مصلی ها و مراکز مذهبی برگزار می‌شود. حجت الاسلام حمید احمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به کربلا گفت: همایش آموزشی، توجیهی و هماهنگی مبلغان اربعین به همت و همکاری دستگاه‌های تبلیغاتی کشور، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم، جامعة المصطفی و بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار شد. وی با اشاره به برگزاری همایش راویان اربعین در قم، گفت: همایش مربیان نیز به همت این کمیته برگزار شده است. حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه کمیته‌های استانی اربعین فعال‌شده است، گفت: تجمع زائران در استان‌های کشور در مصلی ها و مراکز مذهبی برگزار می‌شود. رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تجمع زائران اربعین در تبریز و هرمزگان برگزار شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بسته‌های توجیهی میان زائران توزیع می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به تولید محتوا برای رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: تولید محتوا برای مراسم بزرگ اربعین از مدت‌ها قبل آغازشده و در اختیار رسانه قرار خواهد گرفت. رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین به اهمیت سیاست‌های پوشش رسانه‌ای این همایش بزرگ اشاره کرد و گفت: این مهم سال گذشته بر عهده معاونت رسانه‌ای کمیته بود و با اصلاحاتی که انجام‌شده است در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. به گفته حجت الاسلام احمدی دانستن نکاتی که باید در این سفر موردتوجه زائران قرار گیرد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام حمید احمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به کربلا گفت: همایش آموزشی، توجیهی و هماهنگی مبلغان اربعین به همت و همکاری دستگاه‌های تبلیغاتی کشور، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم، جامعة المصطفی و بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش راویان اربعین در قم، گفت: همایش مربیان نیز به همت این کمیته برگزار شده است.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه کمیته‌های استانی اربعین فعال‌شده است، گفت: تجمع زائران در استان‌های کشور در مصلی ها و مراکز مذهبی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تجمع زائران اربعین در تبریز و هرمزگان برگزار شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بسته‌های توجیهی میان زائران توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تولید محتوا برای رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: تولید محتوا برای مراسم بزرگ اربعین از مدت‌ها قبل آغازشده و در اختیار رسانه قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین به اهمیت سیاست‌های پوشش رسانه‌ای این همایش بزرگ اشاره کرد و گفت: این مهم سال گذشته بر عهده معاونت رسانه‌ای کمیته بود و با اصلاحاتی که انجام‌شده است در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

به گفته حجت الاسلام احمدی دانستن نکاتی که باید در این سفر موردتوجه زائران قرار گیرد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید