بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین شرکت کردند

5/5

رحمانی فضلی از حضور ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ایرانی در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال خبر داد و نظم و انسجام اربعین امسال را نسبت به سال های گذشته بهتر دانست.

رحمانی فضلی از حضور ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ایرانی در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال خبر داد و نظم و انسجام اربعین امسال را نسبت به سال های گذشته بهتر دانست. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رضوی در اهواز، جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور رحمانی فضلی، وزیر کشور و استاندار خوزستان و دیگر اعضای ستاد اربعین حسینی برگزار شد. در این جلسه وزیر کشور در جمع برخی از اهالی رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: امسال با هماهنگی دستگاه های مختلف و دولت عراق تقربیا هیچ گونه خروج بدون مجوز از مرز در ۳۰ روز آخر این ایام نداشتیم. رحمانی فضلی با اشاره به عملکرد استاندار خوزستان، گفت: هماهنگی ها، انسجام، هم افزایی دستگاه های اجرایی استان، توجه به امور زیربنایی و مدیریت انقلابی و جهادی استاندار خوزستان در ارائه خدمات مستمر، شبانه روزی و جهادی تحسین برانگیز است. وزیر کشور در خصوص فعالیت های استاندار خوزستان در 2 مرز شلمچه و چذابه، بیان داشت: ایجاد زیرساخت های مناسب در 2 گذرگاه خوزستان از جمله راه و پارکینگ از جمله نقاط مثبت استاندار خوزستان بوده و خدمات وی قابل تقدیر است. رحمانی فضلی در ادامه تصریح کرد: با همت استاندار خوزستان طرح آبرسانی به گذرگاه چذابه نیز به بهره برداری رسید و مشکل سالهای قبل این منطقه در زمینه آب آشامیدنی برطرف شد. وی با اشاره به نظم مطلوب اربعین امسال، ابراز داشت: مراسم اربعین امسال نسبت به سال های قبل از یک نظم و انسجام مناسبی برخوردار بود و شاهد رضایت مردم بودیم. وزیر کشور افزود: جابجایی حدود دو میلیون و 300 هزار نفر در 20 روز برای ایام اربعین یک کار عظیم است که با هماهنگی های بسیار زیاد انجام می گیرد. وی درباره اهمیت موضوع اربعین گفت: اربعین را باید به عنوان یک امر اعتقادی و فرهنگی عظیم معرفی کنیم تا در جهت تعالی و رشد و بهبود اعتقادات و کمک به نظام جمهوری اسلامی از آن بهره برداری شود و همه تلاش کنند تا این ابعاد اربعین را تقویت کنند. رحمانی فضلی در پایان بیان داشت: باید تلاش شود در سال های بعدی مساله اربعین عمیق تر و اساسی تر مورد توجه قرار گیرد. در ادامه شریعتی، استاندار خوزستان گفت: خدمات رسانی به زائرین از سوی دستگاه های اجرایی با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند به خوبی صورت گرفت. استاندار خوزستان در ادامه بیان داشت: با وجود ۹۰ هکتار پارکینگ در مرز شلمچه و ۱۲۰ هکتار پارکینگ خودرویی در مسیر منتهی به مرز شلمچه، تردد بدون ترافیک و روان بود. شریعتی درباره قرارگاه رسانه ای ابراز داشت: با افتتاح قرارگاه رسانه ای در مرز بین المللی شلمچه در ایام اربعین حسینی، خدمات ارزنده ای در انعکاس اخبار انجام شده است. لازم به ذکر است وزیر کشور به همراه استاندار خوزستان و جمعی از مسؤولان منطقه آزاد اروند از مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رضوی در اهواز، جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور رحمانی فضلی، وزیر کشور و استاندار خوزستان و دیگر اعضای ستاد اربعین حسینی برگزار شد.
در این جلسه وزیر کشور در جمع برخی از اهالی رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: امسال با هماهنگی دستگاه های مختلف و دولت عراق تقربیا هیچ گونه خروج بدون مجوز از مرز در ۳۰ روز آخر این ایام نداشتیم.
رحمانی فضلی با اشاره به عملکرد استاندار خوزستان، گفت: هماهنگی ها، انسجام، هم افزایی دستگاه های اجرایی استان، توجه به امور زیربنایی و مدیریت انقلابی و جهادی استاندار خوزستان در ارائه خدمات مستمر، شبانه روزی و جهادی تحسین برانگیز است.
وزیر کشور در خصوص فعالیت های استاندار خوزستان در 2 مرز شلمچه و چذابه، بیان داشت: ایجاد زیرساخت های مناسب در 2 گذرگاه خوزستان از جمله راه و پارکینگ از جمله نقاط مثبت استاندار خوزستان بوده و خدمات وی قابل تقدیر است.
رحمانی فضلی در ادامه تصریح کرد: با همت استاندار خوزستان طرح آبرسانی به گذرگاه چذابه نیز به بهره برداری رسید و مشکل سالهای قبل این منطقه در زمینه آب آشامیدنی برطرف شد.
وی با اشاره به نظم مطلوب اربعین امسال، ابراز داشت: مراسم اربعین امسال نسبت به سال های قبل از یک نظم و انسجام مناسبی برخوردار بود و شاهد رضایت مردم بودیم.
وزیر کشور افزود: جابجایی حدود دو میلیون و 300 هزار نفر در 20 روز برای ایام اربعین یک کار عظیم است که با هماهنگی های بسیار زیاد انجام می گیرد.
وی درباره اهمیت موضوع اربعین گفت: اربعین را باید به عنوان یک امر اعتقادی و فرهنگی عظیم معرفی کنیم تا در جهت تعالی و رشد و بهبود اعتقادات و کمک به نظام جمهوری اسلامی از آن بهره برداری شود و همه تلاش کنند تا این ابعاد اربعین را تقویت کنند.
رحمانی فضلی در پایان بیان داشت: باید تلاش شود در سال های بعدی مساله اربعین عمیق تر و اساسی تر مورد توجه قرار گیرد. در ادامه شریعتی، استاندار خوزستان گفت: خدمات رسانی به زائرین از سوی دستگاه های اجرایی با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند به خوبی صورت گرفت. استاندار خوزستان در ادامه بیان داشت: با وجود ۹۰ هکتار پارکینگ در مرز شلمچه و ۱۲۰ هکتار پارکینگ خودرویی در مسیر منتهی به مرز شلمچه، تردد بدون ترافیک و روان بود.
شریعتی درباره قرارگاه رسانه ای ابراز داشت: با افتتاح قرارگاه رسانه ای در مرز بین المللی شلمچه در ایام اربعین حسینی، خدمات ارزنده ای در انعکاس اخبار انجام شده است.
لازم به ذکر است وزیر کشور به همراه استاندار خوزستان و جمعی از مسؤولان منطقه آزاد اروند از مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید