برگزار ی دومین سوگواره هنری اربعین

دومین سوگواره هنری اربعین در رشته‌های عکس و سفرنامه به همت مسجد المتقین تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا دهم آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.
5/5

دومین سوگواره هنری اربعین در رشته‌های عکس و سفرنامه به همت مسجد المتقین برگزار می‌شود. براساس این گزارش، این سوگواره در موضوعات ثبت لحظات و وقایع تأثیرگذار و زیبایی‌های راهپیمایی عظیم اربعین، ثبت تصاویر فعالیت‌های میهمان نوازی و پذیرایی مواکب و پیوند بین ملت ایران و عراق با محوریت شعار #الحسین_ یجمعنا برگزار می‌شود.

ارسال حداکثر ۱۰ عکس برای شرکت در سوگواره، جدید بودن و اختصاص عکس‌ها به مراسم اربعین سال ۹۸، عکاسی با دوربین تلفن همراه و یا دوربین حرفه‌ای و ارسال آثار بدون هرگونه اصلاح و ویرایش بر عکس از شرایط بخش عکاسی این سوگواره است.

در بخش سفرنامه نیز آثار ارسالی نباید کمتر از ۱۰ سطر و بیشتر از سه صفحه باشد، سفرنامه می‌بایست مربوط به اتفاقات واقعی و حاصل مشاهدات عینی باشد و ارسال مستندات و تصاویر مرتبط به موضوع سفرنامه در فرایند داوری امتیاز مثبت تلقی می‌شود.

زائران اربعین باید تصاویر و سفرنامه‌های خود را از طریق آدرس تلگرامی kara4128@ تا تاریخ ۱۰ آبان‌ماه ۹۸ ارسال کنند.

به بهترین آثار جوایز ارزشمندی تقدیم می‌شود.

آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان روز ۲۳ آبان ماه مصادف با شب سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و میلاد امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود. مسجد المتقین در خیابان شریعتی، بعداز دوراهی قلهک، خیابان ستارکشانی واقع است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید