برپایی ۲ ایستگاه صلواتی توسط شهرداری رباط کریم در مسیر کربلا

5/5

شهردار رباط کریم از اقدام برای برپایی دو ایستگاه صلواتی به‌مناسبت اربعین حسینی در ورودی و خروجی اتوبان تهران _ ساوه جنب عوارضی پلیس راه خبر داد.

شهردار رباط کریم از اقدام برای برپایی دو ایستگاه صلواتی به‌مناسبت اربعین حسینی در ورودی و خروجی اتوبان تهران _ ساوه جنب عوارضی پلیس راه خبر داد. به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ؛ سید محمد میرزمانی، شهردار رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی رباط نیوز با بیان این‌که مسیر اتوبان تهران ساوه مسیر عبور زائران و عاشقان اباعبدلله الحسین علیه‌السلام است اظهار کرد: در این راستا شهرداری رباط کریم اقدام به برپایی دو ایستگاه صلواتی در جنب عوارضی اتوبان تهران-ساوه در دوطرف اتوبان کرده است. شهردار رباط کریم ضمن قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان، خصوصا زائران اباعبدلله الحسین علیه‌السلام این اقدام را ارادت به آقا حسین ابن علی علیه‌السلام دانست و گفت: مراسم اربعین حسینی علیه‌السلام تبلور شور و شعور اسلامی در سال های اخیر است و بی شک این مراسم به عنوان نماد وحدت و ایثار مسلمین جهان جلوه کرده و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت علیهم‌السلام، علی الخصوص سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به نمایش گذاشته است. *اعزام ۶ دستگاه اتوبوس به مرز مهران توسط اتوبوسرانی رباط کریم وی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به حجم زائران در مرز مهران از سوی شهرداری رباط کریم جهت جابجایی و سهولت در تردد زائران ۶ دستگاه اتوبوس فردا یکشنبه ساعت ۷ صبح از محل عوارضی پلیس راه تهران-ساوه به مرز مهران اعزام می‌شوند. شهردار رباط کریم ضمن آرزوی قبولی زیارت و تقدیر از عوامل سازمان اتوبوسرانی رباط کریم افزود: این اتوبوس‌ها تا روز اربعین و تا زمان بازگشت زائران در مرز مهران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ؛ سید محمد میرزمانی، شهردار رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی رباط نیوز با بیان این‌که مسیر اتوبان تهران ساوه مسیر عبور زائران و عاشقان اباعبدلله الحسین علیه‌السلام است اظهار کرد: در این راستا شهرداری رباط کریم اقدام به برپایی دو ایستگاه صلواتی در جنب عوارضی اتوبان تهران-ساوه در دوطرف اتوبان کرده است.

شهردار رباط کریم ضمن قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان، خصوصا زائران اباعبدلله الحسین علیه‌السلام این اقدام را ارادت به آقا حسین ابن علی علیه‌السلام دانست و گفت: مراسم اربعین حسینی علیه‌السلام تبلور شور و شعور اسلامی در سال های اخیر است و بی شک این مراسم به عنوان نماد وحدت و ایثار مسلمین جهان جلوه کرده و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت علیهم‌السلام، علی الخصوص سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به نمایش گذاشته است.

*اعزام ۶ دستگاه اتوبوس به مرز مهران توسط اتوبوسرانی رباط کریم

وی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به حجم زائران در مرز مهران از سوی شهرداری رباط کریم جهت جابجایی و سهولت در تردد زائران ۶ دستگاه اتوبوس فردا یکشنبه ساعت ۷ صبح از محل عوارضی پلیس راه تهران-ساوه به مرز مهران اعزام می‌شوند.

شهردار رباط کریم ضمن آرزوی قبولی زیارت و تقدیر از عوامل سازمان اتوبوسرانی رباط کریم افزود: این اتوبوس‌ها تا روز اربعین و تا زمان بازگشت زائران در مرز مهران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید