برنامه‌های سازمان اوقاف برای پذیرایی از زائرین در اربعین

5/5

مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ۹ موکب توسط این سازمان در عراق به منظور پذیرایی از زائران حسینی برپا خواهد شد گفت : ادارات کل اوقاف استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان در شهر سامراء و در جوار حرم امامین عسکریین موکب برپا خواهند کرد و مجموعا ۵۲۵ هزار وعده غذایی توسط ادارات اوقاف زنجان و آذربایجان شرقی بین زائران اربعین حسینی در شهر سامراء توزیع خواهد شد.

مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ۹ موکب توسط این سازمان در عراق به منظور پذیرایی از زائران حسینی برپا خواهد شد گفت : ادارات کل اوقاف استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان در شهر سامراء و در جوار حرم امامین عسکریین موکب برپا خواهند کرد و مجموعا ۵۲۵ هزار وعده غذایی توسط ادارات اوقاف زنجان و آذربایجان شرقی بین زائران اربعین حسینی در شهر سامراء توزیع خواهد شد. به گزارش  سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی درباره فعالیت‌های برون مرزی این ستاد در ایام اربعین اظهار کرد: ادارات کل اوقاف استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان در شهر سامراء و در جوار حرم امامین عسکریین (ع) موکب برپا خواهند کرد و ۵۲۵ وعده غذایی را بین زائران توزیع خواهند کرد. وی با بیان اینکه موکب اداره‌کل اوقاف زنجان هم با همکاری حسینیه اعظم زنجان در ورودی شهر سامراء و قبل از گیت ورودی حرم مستقر است، تصریح کرد: در این موکب به ‌دلیل گستردگی، ۶۰ خادم به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند که در بین آنها تیم پزشکی هم حضور دارد. مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: موکب اداره‌کل اوقاف زنجان روزانه ۱۵ هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کند که در طی ۲۰ روز حضورشان یعنی از ۵ ماه صفر تا ۲۵ ماه صفر، نزدیک به ۳۰۰ هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع خواهند کرد. متقی درباره فعالیت‌های اداره‌ کل اوقاف آذربایجان شرقی در ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: موکب این اداره‌کل در جنب حرم مطهر امامین عسکریین مستقر می‌شود و ۱۵ هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کنند که طی ۱۵ روز حضور این اداره‌کل در شهر سامراء در مجموع ۲۲۵ هزار وعده غذایی بین زائران توزیع خواهد شد.

به گزارش  سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی درباره فعالیت‌های برون مرزی این ستاد در ایام اربعین اظهار کرد: ادارات کل اوقاف استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان در شهر سامراء و در جوار حرم امامین عسکریین (ع) موکب برپا خواهند کرد و ۵۲۵ وعده غذایی را بین زائران توزیع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه موکب اداره‌کل اوقاف زنجان هم با همکاری حسینیه اعظم زنجان در ورودی شهر سامراء و قبل از گیت ورودی حرم مستقر است، تصریح کرد: در این موکب به ‌دلیل گستردگی، ۶۰ خادم به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند که در بین آنها تیم پزشکی هم حضور دارد.

مسئول محور عراق ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: موکب اداره‌کل اوقاف زنجان روزانه ۱۵ هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کند که در طی ۲۰ روز حضورشان یعنی از ۵ ماه صفر تا ۲۵ ماه صفر، نزدیک به ۳۰۰ هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع خواهند کرد.

متقی درباره فعالیت‌های اداره‌ کل اوقاف آذربایجان شرقی در ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: موکب این اداره‌کل در جنب حرم مطهر امامین عسکریین مستقر می‌شود و ۱۵ هزار وعده غذایی را بین زائران توزیع می‌کنند که طی ۱۵ روز حضور این اداره‌کل در شهر سامراء در مجموع ۲۲۵ هزار وعده غذایی بین زائران توزیع خواهد شد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید