بازداشت گسترده به دلیل تلاش برای فتنه‌گری در آستانه اربعین

5/5

وزارت کشور عراق از بازداشت ۲۲ نفر در استان کربلاء به دلیل تلاش برای ایجاد فتنه طایفه ای در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (علیه السلام) خبر داد.

وزارت کشور عراق از بازداشت ۲۲ نفر در استان کربلاء به دلیل تلاش برای ایجاد فتنه طایفه ای در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (علیه السلام) خبر داد. به گزارش«شیعه نیوز»، وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای از دستگیری ۲۲ نفر در استان کربلاء خبر داد. بر اساس این گزارش، وزارت کشور عراق در بیانیه خود اعلام کرده است: این افراد به دلیل تلاش برای ایجاد فتنه طایفه ای در آستانه اربعین حسینی (علیه السلام) بازداشت شده اند. در همین ارتباط، «قاسم الأعرجی» وزیر کشور عراق اعلام کرد: وزارت کشور هرکسی را که به دنبال مشکل آفرینی در کشور باشد، تحت تعقیب قرار می دهد. گفتنی است، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (علیه السلام) میلیون ها عاشق و دلباخته اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از اقصی نقاط جهان عازم کربلاء معلی شده اند.

به گزارش«شیعه نیوز»، وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای از دستگیری ۲۲ نفر در استان کربلاء خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت کشور عراق در بیانیه خود اعلام کرده است: این افراد به دلیل تلاش برای ایجاد فتنه طایفه ای در آستانه اربعین حسینی (علیه السلام) بازداشت شده اند.

در همین ارتباط، «قاسم الأعرجی» وزیر کشور عراق اعلام کرد: وزارت کشور هرکسی را که به دنبال مشکل آفرینی در کشور باشد، تحت تعقیب قرار می دهد.

گفتنی است، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی (علیه السلام) میلیون ها عاشق و دلباخته اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از اقصی نقاط جهان عازم کربلاء معلی شده اند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید