ایمن‌سازی جاده‌های مسیر مرز چذابه در حال انجام است

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در حال حاضر 9 پیمانکار در حال ایمن‌سازی و چهار بانده کردن راه‌ها و جاده‌های مسیر چذابه از ابتدای سوسنگرد تا بستان هستند و تلاش می‌شود تا ایام اربعین این عملیات تکمیل شود.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در حال حاضر 9 پیمانکار در حال ایمن‌سازی و چهار بانده کردن راه‌ها و جاده‌های مسیر چذابه از ابتدای سوسنگرد تا بستان هستند و تلاش می‌شود تا ایام اربعین این عملیات تکمیل شود. فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در حال حاضر 9 پیمانکار در حال ایمن‌سازی و چهار بانده کردن راه‌ها و جاده‌های مسیر چذابه از ابتدای سوسنگرد تا بستان هستند و تلاش می‌شود تا ایام اربعین این عملیات تکمیل شود. عبدالرضا سعید‌ی‌نیا اظهار کرد: در زیرساخت‌های مرز چذابه در خصوص استقرار مواکب، جاده‌ها، پارکینگ‌ها و گیت‌های ورودی و خروجی نسبت به سال گذشته تغییرات اساسی ایجاد شده است. وی افزود: در حال حاضر 9 پیمانکار در حال ایمن‌سازی و چهار بانده کردن راه‌ها و جاده‌های مسیر چذابه از ابتدای سوسنگرد تا بستان هستند و تلاش می‌شود تا ایام اربعین این عملیات تکمیل شود. فرمانداری دشت‌آزادگان با اشاره به ایجاد خط لوله انتقال آب از بستان به چذابه گفت: طول این خط لوله 27 کیلومتر است که تاکنون ایجاد 10 کیلومتر آن به پایان رسیده است. سعیدی‌نیا تصریح کرد: مکان استقرار مواکب نیز نسبت به سال گذشته جابه‌جا شده تا بتوانیم به زائران خدمات بهتری ارائه دهیم. وی افزود: سال گذشته 50 هکتار پارکینگ در مرز چذابه وجود داشت که امسال 45 هکتار دیگر به محدوده پارکینگ‌ها در مرز چذابه افزوده شده است. فرماندار دشت‌آزادگان بیان کرد: همچنین ورودی‌ها و خروجی‌های مرز جذابه رنگ‌آمیزی شده‌اند و روشنایی جاده‌ها نیز در حال آماده‌سازی است. سعیدی‌نیا با بیان اینکه باید تا پیش از اربعین کلیه عملیات‌های در حال انجام در مرز چذابه به پایان برسند، گفت: همه دستگاه‌ها به دستور استاندار خوزستان مکلف شده‌اند در این خصوص وارد کار شوند و هر هفته گزارش کار را به استاندار تحویل بدهند.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در حال حاضر 9 پیمانکار در حال ایمن‌سازی و چهار بانده کردن راه‌ها و جاده‌های مسیر چذابه از ابتدای سوسنگرد تا بستان هستند و تلاش می‌شود تا ایام اربعین این عملیات تکمیل شود.

عبدالرضا سعید‌ی‌نیا اظهار کرد: در زیرساخت‌های مرز چذابه در خصوص استقرار مواکب، جاده‌ها، پارکینگ‌ها و گیت‌های ورودی و خروجی نسبت به سال گذشته تغییرات اساسی ایجاد شده است.

وی افزود: در حال حاضر 9 پیمانکار در حال ایمن‌سازی و چهار بانده کردن راه‌ها و جاده‌های مسیر چذابه از ابتدای سوسنگرد تا بستان هستند و تلاش می‌شود تا ایام اربعین این عملیات تکمیل شود.

فرمانداری دشت‌آزادگان با اشاره به ایجاد خط لوله انتقال آب از بستان به چذابه گفت: طول این خط لوله 27 کیلومتر است که تاکنون ایجاد 10 کیلومتر آن به پایان رسیده است.

سعیدی‌نیا تصریح کرد: مکان استقرار مواکب نیز نسبت به سال گذشته جابه‌جا شده تا بتوانیم به زائران خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی افزود: سال گذشته 50 هکتار پارکینگ در مرز چذابه وجود داشت که امسال 45 هکتار دیگر به محدوده پارکینگ‌ها در مرز چذابه افزوده شده است.

فرماندار دشت‌آزادگان بیان کرد: همچنین ورودی‌ها و خروجی‌های مرز جذابه رنگ‌آمیزی شده‌اند و روشنایی جاده‌ها نیز در حال آماده‌سازی است.

سعیدی‌نیا با بیان اینکه باید تا پیش از اربعین کلیه عملیات‌های در حال انجام در مرز چذابه به پایان برسند، گفت: همه دستگاه‌ها به دستور استاندار خوزستان مکلف شده‌اند در این خصوص وارد کار شوند و هر هفته گزارش کار را به استاندار تحویل بدهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید