ایجاد ۲۲موکب با همت یزدی‌ها در اربعین

5/5

امسال یزدی‌ها در مراسم اربعین حسینی بیش از ۲۲موکب بر پذیرایی از زائرین کربلا ونجف بر پا خواهند کرد.

امسال یزدی‌ها در مراسم اربعین حسینی بیش از ۲۲موکب بر پذیرایی از زائرین کربلا ونجف بر پا خواهند کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس ستاد عتبات عالیات استان یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته در اربعین حسینی امسال حدود 15هزار نفر از سوی استان در کربلا اسکان و تغذیه می‌شوند. محمدرضا جعفری خرمی افزود: سال گذشته 27هزار و 625ویزا در این استان صادر شد که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در سال جاری برای حضور در اربعین حسینی به افزون بر45 هزار نفر برسد. وی اشاره کرد: تا 2 روز آینده نیز ثبت نام از زائران پیاده روی اربعین حسینی در یزد آغاز می شود که عموم مشتاقان می توانند در سامانه سما ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس ستاد عتبات عالیات استان یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته در اربعین حسینی امسال حدود 15هزار نفر از سوی استان در کربلا اسکان و تغذیه می‌شوند.

محمدرضا جعفری خرمی افزود: سال گذشته 27هزار و 625ویزا در این استان صادر شد که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در سال جاری برای حضور در اربعین حسینی به افزون بر45 هزار نفر برسد.
وی اشاره کرد: تا 2 روز آینده نیز ثبت نام از زائران پیاده روی اربعین حسینی در یزد آغاز می شود که عموم مشتاقان می توانند در سامانه سما ثبت نام کنند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید