اولین کاروان خدماتی زائران اربعین حسینی از اردبیل عازم مرز ایران و عراق شد

اولین کاروان خدماتی اهالی مشگین شهر برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، عازم مرز ایران و عراق شد.

اولین کاروان خدماتی اهالی مشگین شهر برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، عازم مرز ایران و عراق شد. به گزارش خبرگزاری رضوی از استان اردبیل، همگام با عاشقان و شیفتگان اهل بیت علیهم السلام در سراسر ایران اسلامی و با هدف پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اولین کاروان خدماتی اهالی ولایتمدار و حسینی مشگین شهر با عنوان رهپویان ولایت عازم مرز ایران و عراق شد. فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر؛ روز جمعه در آئین بدرقه این کاروان گفت: این کاروان متشکل از 88 نفر است که در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام می شوند. سرهنگ محمد پورمند افزود: موکب شهرستان مشگین شهر در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در مسیر زائران حسینی ایجاد می شود و شامل سه واحد نانوایی ، واحد آبرسانی ، سرویس بهداشتی و سایر امکانات لازم است. وی گفت: این موکب روزانه بیش از 10هزار وعده غذا و انواع آشامیدنی و میوه را در اختیار زائران کربلای حسینی قرار خواهد داد. پورمند افزود: ارائه خدمات بهداشتی ، پزشکی از دیگر امکانات موکب شهرستان مشگین شهر است.

به گزارش خبرگزاری رضوی از استان اردبیل، همگام با عاشقان و شیفتگان اهل بیت علیهم السلام در سراسر ایران اسلامی و با هدف پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اولین کاروان خدماتی اهالی ولایتمدار و حسینی مشگین شهر با عنوان رهپویان ولایت عازم مرز ایران و عراق شد.
فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر؛ روز جمعه در آئین بدرقه این کاروان گفت: این کاروان متشکل از 88 نفر است که در قالب 2 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام می شوند.
سرهنگ محمد پورمند افزود: موکب شهرستان مشگین شهر در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در مسیر زائران حسینی ایجاد می شود و شامل سه واحد نانوایی ، واحد آبرسانی ، سرویس بهداشتی و سایر امکانات لازم است.
وی گفت: این موکب روزانه بیش از 10هزار وعده غذا و انواع آشامیدنی و میوه را در اختیار زائران کربلای حسینی قرار خواهد داد.
پورمند افزود: ارائه خدمات بهداشتی ، پزشکی از دیگر امکانات موکب شهرستان مشگین شهر است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید