اهتمام مرزبانان ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران از مرز خسروی

5/5

فرمانده هنگ مرزی قصر شیرین در دیدار با همتای عراقی خود بر تعامل و همدلی مرزبانان دو کشور در راستای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران اربعین از مرز خسروی تاکید کردند.

فرمانده هنگ مرزی قصر شیرین در دیدار با همتای عراقی خود بر تعامل و همدلی مرزبانان دو کشور در راستای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران اربعین از مرز خسروی تاکید کردند. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ الماسی مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصر شیرین در پایانه مرزی منظریه عراق، بکر شاکر محمودکلانتر مرزی عراق در خانقین و سرتیب علی جاسم رئیس پلیس استان دیاله عراق دیدار و گفتگو کردند. مرزبانان دو کشور در این نشست که در پایانه مرزی منظریه عراق برگزار شد به تبادل نظر و بررسی چگونگی تسهیل در تردد زائران اربعین از مرز خسروی پرداختند. در این دیدار، سرهنگ الماسی فرمانده هنگ مرزی قصر شیرین بر تعامل و همدلی میان مرزبانان دو کشور در راستای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران اربعین تاکید و تصریح کرد: اقدامات لازم از سوی ایران برای تسهیل تردد زائران از مرز خسروی مهیا است. در ادامه این دیدار، سرلشکر علی جاسم رئیس پلیس دیاله عراق ضمن تشکر از مرزبانان ایران برای هماهنگی، همکاری و همدلی با مرزبانان کشورش، گفت: مرزبانان کشور عراق با تمام توان آماده پذیرایی و تامین امنیت زوار از این مرز هستند. در ادامه این دیدار، مسئول پایانه مرزی منظریه عراق از آمادگی چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از پایانه خسروی به استان بغداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ الماسی مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصر شیرین در پایانه مرزی منظریه عراق، بکر شاکر محمودکلانتر مرزی عراق در خانقین و سرتیب علی جاسم رئیس پلیس استان دیاله عراق دیدار و گفتگو کردند.

مرزبانان دو کشور در این نشست که در پایانه مرزی منظریه عراق برگزار شد به تبادل نظر و بررسی چگونگی تسهیل در تردد زائران اربعین از مرز خسروی پرداختند.

در این دیدار، سرهنگ الماسی فرمانده هنگ مرزی قصر شیرین بر تعامل و همدلی میان مرزبانان دو کشور در راستای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران اربعین تاکید و تصریح کرد: اقدامات لازم از سوی ایران برای تسهیل تردد زائران از مرز خسروی مهیا است.

در ادامه این دیدار، سرلشکر علی جاسم رئیس پلیس دیاله عراق ضمن تشکر از مرزبانان ایران برای هماهنگی، همکاری و همدلی با مرزبانان کشورش، گفت: مرزبانان کشور عراق با تمام توان آماده پذیرایی و تامین امنیت زوار از این مرز هستند.

در ادامه این دیدار، مسئول پایانه مرزی منظریه عراق از آمادگی چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از پایانه خسروی به استان بغداد خبر داد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید