اقلام تبلیغاتی فرهنگی بین زوار اربعین حسینی توزیع می‌شود

5/5

نجف-مدیر امور فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان از توزیع بسته‌ها و اقلام تبلیغاتی فرهنگی در بین زوار اربعین حسینی در موکب‌های مختلف استان زنجان خبر داد.

نجف-مدیر امور فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان از توزیع بسته‌ها و اقلام تبلیغاتی فرهنگی در بین زوار اربعین حسینی در موکب‌های مختلف استان زنجان خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر از نجف، منصور احمدی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان امسال در قالب بخش‌های مختلفی در موکب‌های استان زنجان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان در حدود سه ماه گذشته تشکیل شده است، تصریح کرد: در این کمیته افرادی که دارای ایده بوده و صاحب نظر در امور فرهنگی و ارتباطات بودند حضور داشته و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شد. مدیر امور فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه تا به امروز همه برنامه‌های بخش فرهنگی به بهترین شکل ممکن انجام شده است، ابراز کرد: به موکب‌های استان زنجان در شهر نجف و … اقلام فرهنگی و بسته تبلیغاتی داده شده است. احمدی با بیان اینکه برگزاری زیارت عاشورا و زیارت اربعین بعد از نامزدی صبح، اقامه نماز جماعت در هر سه وعده صبح و ظهر مغرب، مراسم سخنرانی از جنبه سخنرانی امام جمعه زنجان، برگزاری مراسم مداحی و سینه زنی با حضور مادحین شهر زنجان و … از جمله اقداماتی فرهنگی انجام شده در این حوزه است، گفت: تعداد خادمان بخش فرهنگی ۱۴ نفر در دو بخش خواهران و برادران بوده که با هشت نفر مستند ساز و تیم خبرنگاران به ۲۲ نفر می‌رسد. وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان تا زمان پایان رسمی فعالیت ستاد ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: حال و هوای اربعین واقعا عجیب است و امیدواریم که سال بعد همه هموطنان این سفر را تجربه کنند. مدیر امور فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان در پایان اظهار کرد: اقدامات فرهنگی تا به امروز راضی کننده بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر از نجف، منصور احمدی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان امسال در قالب بخش‌های مختلفی در موکب‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان در حدود سه ماه گذشته تشکیل شده است، تصریح کرد: در این کمیته افرادی که دارای ایده بوده و صاحب نظر در امور فرهنگی و ارتباطات بودند حضور داشته و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شد.

مدیر امور فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه تا به امروز همه برنامه‌های بخش فرهنگی به بهترین شکل ممکن انجام شده است، ابراز کرد: به موکب‌های استان زنجان در شهر نجف و … اقلام فرهنگی و بسته تبلیغاتی داده شده است.

احمدی با بیان اینکه برگزاری زیارت عاشورا و زیارت اربعین بعد از نامزدی صبح، اقامه نماز جماعت در هر سه وعده صبح و ظهر مغرب، مراسم سخنرانی از جنبه سخنرانی امام جمعه زنجان، برگزاری مراسم مداحی و سینه زنی با حضور مادحین شهر زنجان و … از جمله اقداماتی فرهنگی انجام شده در این حوزه است، گفت: تعداد خادمان بخش فرهنگی ۱۴ نفر در دو بخش خواهران و برادران بوده که با هشت نفر مستند ساز و تیم خبرنگاران به ۲۲ نفر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان تا زمان پایان رسمی فعالیت ستاد ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: حال و هوای اربعین واقعا عجیب است و امیدواریم که سال بعد همه هموطنان این سفر را تجربه کنند.

مدیر امور فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان در پایان اظهار کرد: اقدامات فرهنگی تا به امروز راضی کننده بوده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید