اعلام سقف قیمت بلیت مشهد- نجف در ایام اربعین

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: باتوجه به اینکه در ایام اربعین میزان تقاضا برای سفر به عتبات عراق افزایش می‌یابد سازمان هواپیمایی کشور امسال نیز سقف قیمت برای بلیت مشهد- نجف اعلام کرد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: باتوجه به اینکه در ایام اربعین میزان تقاضا برای سفر به عتبات عراق افزایش می‌یابد سازمان هواپیمایی کشور امسال نیز سقف قیمت برای بلیت مشهد- نجف اعلام کرد. به گزارش ایسنا، مجید فرقانی اظهار کرد: پرواز مشهد- نجف به صورت رفت و برگشت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت بلیت یک طرفه در مسیر مشهد- نجف نیز ۷۵۰ هزار تومان اعلام شد. وی یادآور شد: باتوجه به افزایش تقاضا در این ایام، میزان پروازها از فرودگاه مشهد نیز به نسبت افزایش قابل توجهی می‌یابد و در برخی از روزها روزانه 10 پرواز از فرودگاه مشهد به نجف خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، مجید فرقانی اظهار کرد: پرواز مشهد- نجف به صورت رفت و برگشت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت بلیت یک طرفه در مسیر مشهد- نجف نیز ۷۵۰ هزار تومان اعلام شد.

وی یادآور شد: باتوجه به افزایش تقاضا در این ایام، میزان پروازها از فرودگاه مشهد نیز به نسبت افزایش قابل توجهی می‌یابد و در برخی از روزها روزانه 10 پرواز از فرودگاه مشهد به نجف خواهیم داشت.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید