اعضای کمیسیون امنیت‌ملی راهی مرزها می‌شوند

5/5

یکی از اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی خبر داد که اعضای این کمیسیون از مرزهای غربی و جنوبی بازدید می کنند.

یکی از اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی خبر داد که اعضای این کمیسیون از مرزهای غربی و جنوبی بازدید می کنند. به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمدجواد جمالی درمورد سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به مرزهای غربی و جنوبی کشور اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ مقرر شده تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در قالب هیئتی فردا دوشنبه ۸ آبان از مرزها بازدید کنند. بر اساس این خبر، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه علاء‌الدین بروجردی ریاست هیئت اعزامی کمیسیون امنیت‌ملی به مرزها را بر عهده دارد گفت: اعضای کمیسیون در این بازدید همچنین با مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی و حفاظتی عراق جهت اطلاع از اقدامات امنیتی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نشست هایی را تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمدجواد جمالی درمورد سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به مرزهای غربی و جنوبی کشور اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ مقرر شده تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در قالب هیئتی فردا دوشنبه ۸ آبان از مرزها بازدید کنند.

بر اساس این خبر، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه علاء‌الدین بروجردی ریاست هیئت اعزامی کمیسیون امنیت‌ملی به مرزها را بر عهده دارد گفت: اعضای کمیسیون در این بازدید همچنین با مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی و حفاظتی عراق جهت اطلاع از اقدامات امنیتی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نشست هایی را تشکیل می دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید