اعزام 30 هزار تبعه خارجی از طریق ایران به راهپیمایی اربعین حسینی

5/5

مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود امسال همزمان با اربعین حسینی 30 هزار تبعه خارجی از این استان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق اعزام شوند.

مدیرکل دفتر اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود امسال همزمان با اربعین حسینی 30 هزار تبعه خارجی از این استان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عراق اعزام شوند. محمد عجمی روز دوشنبه در سفر تایباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال 25 هزار تبعع خارجی از خراسان رضوی به سفر عتبات عالیات اعزام شدند. وی ادامه داد: علاوه بر اعزام اتباع خارجی مقیم خراسان رضوی، 45 هزار نفر از اتباع افغانستان نیز پارسال به صورت ترانزیت از طریق مرز دوغارون وارد ایران شده و به سمت عراق حرکت کردند. امسال نیز برای استقبال از این افراد تمهیداتی صورت گرفته است. 320 هزار تبعه خارجی در استان خراسان رضوی سکونت دارند. از این تعداد 250 هزار نفر دارای کارت اقامتی معتبر هستند. شهر مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد و در جوار مرز افغانستان قرار دارد.

محمد عجمی روز دوشنبه در سفر تایباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال 25 هزار تبعع خارجی از خراسان رضوی به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.
وی ادامه داد: علاوه بر اعزام اتباع خارجی مقیم خراسان رضوی، 45 هزار نفر از اتباع افغانستان نیز پارسال به صورت ترانزیت از طریق مرز دوغارون وارد ایران شده و به سمت عراق حرکت کردند. امسال نیز برای استقبال از این افراد تمهیداتی صورت گرفته است.
320 هزار تبعه خارجی در استان خراسان رضوی سکونت دارند. از این تعداد 250 هزار نفر دارای کارت اقامتی معتبر هستند.
شهر مرزی تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد و در جوار مرز افغانستان قرار دارد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید