اعزام یک دستگاه خودروی اطفای حریق و سه نیروی عملیاتی به مرز

5/5

معاون عملیات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن حماسه بزرگ پیاده روی اربعین یک واحد خودروی اطفاء حریق و سه نیروی عملیاتی از تاریخ چهارم آبان ماه به مرز مهران اعزام گردیده و تا مورخه 26 آبان ماه در این محل مستقر خواهند بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن حماسه بزرگ پیاده روی اربعین یک واحد خودروی اطفاء حریق و سه نیروی عملیاتی از تاریخ چهارم آبان ماه به مرز مهران اعزام گردیده و تا مورخه 26 آبان ماه در این محل مستقر خواهند بود. به گزارش خبرگزاری بسیج،قدیر موسی‌خانی معاون عملیات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين در خصوص اقدامات این سازمان جهت افزایش خدمات ایمنی در مرز مهران اظهار کرد: با توجه به جمعيت زياد مردمي در مرزهاي غربي کشور که در ايام اربعين حسيني براي اعزام به کربلاي معلي و حضور در حماسه بزرگ پياده روي وجود دارد، تمامي دستگاه‌هاي خدماتي و امدادي با همکاري يکديگر به منظور ايجاد امنيت و آرامش براي ملت بزرگ ايران در تلاش هستند. وی افزود: در همين راستا سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين نيز با هماهنگي ستاد اربعين قزوين يک دستگاه خودرو اطفاء حريق و سه نيرو عملياتي را جهت امدادرساني به زائرين و حفظ ايمني پارکينگ پايانه مرزي در مرز مهران از چهارم آبان تا 26 آبان ماه سال جاري به اين محل اعزام و مستقر کرده است. این مسئول تصریح کرد: نيروهاي اعزامي 24 ساعته براي امداد رساني به مردم آماده هستند و در اين مدت در حوادث مختلفي نيز حاضر شده اند که در اين بين مي‌توان به حادثه تصادف يک دستگاه خودرو پرشيا با اتوبوس در ساعت 5 و 30 دقيقه صبح روز جمعه 12 آبان که در محور مهران به پايانه مرزي اتفاق افتاد اشاره کرد. موسی‌خانی در خاتمه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي سازمان آتش نشاني قزوين در همان لحظات اوليه در محل حادثه حضور پيدا کردند و پس قطع جريان برق خودرو و خارج کردن تنها مصدوم حادثه از خودرو پرشيا به ماموريت خود پايان دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج،قدیر موسی‌خانی معاون عملیات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين در خصوص اقدامات این سازمان جهت افزایش خدمات ایمنی در مرز مهران اظهار کرد: با توجه به جمعيت زياد مردمي در مرزهاي غربي کشور که در ايام اربعين حسيني براي اعزام به کربلاي معلي و حضور در حماسه بزرگ پياده روي وجود دارد، تمامي دستگاه‌هاي خدماتي و امدادي با همکاري يکديگر به منظور ايجاد امنيت و آرامش براي ملت بزرگ ايران در تلاش هستند.
وی افزود: در همين راستا سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين نيز با هماهنگي ستاد اربعين قزوين يک دستگاه خودرو اطفاء حريق و سه نيرو عملياتي را جهت امدادرساني به زائرين و حفظ ايمني پارکينگ پايانه مرزي در مرز مهران از چهارم آبان تا 26 آبان ماه سال جاري به اين محل اعزام و مستقر کرده است.
این مسئول تصریح کرد: نيروهاي اعزامي 24 ساعته براي امداد رساني به مردم آماده هستند و در اين مدت در حوادث مختلفي نيز حاضر شده اند که در اين بين مي‌توان به حادثه تصادف يک دستگاه خودرو پرشيا با اتوبوس در ساعت 5 و 30 دقيقه صبح روز جمعه 12 آبان که در محور مهران به پايانه مرزي اتفاق افتاد اشاره کرد.
موسی‌خانی در خاتمه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي سازمان آتش نشاني قزوين در همان لحظات اوليه در محل حادثه حضور پيدا کردند و پس قطع جريان برق خودرو و خارج کردن تنها مصدوم حادثه از خودرو پرشيا به ماموريت خود پايان دادند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید