اعزام پنج هزار زائر کهگیلویه و بویراحمدی به مراسم اربعین حسینی در کربلا

5/5

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اربعین حسینی را نماد و عزت امت اسلامی دانست و گفت: پنج هزار زائر از استان در اربعین حسینی امسال به کشور عراق اعزام می شوند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اربعین حسینی را نماد و عزت امت اسلامی دانست و گفت: پنج هزار زائر از استان در اربعین حسینی امسال به کشور عراق اعزام می شوند. به گزارش یاسوج، سیداحمد نشاطی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 24 مرداد ) در نشست ستاد اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی نماد و عزت امت اسلامی است. وی اظهار داشت: مراسم اربعین از جمله برنامه های مهم کشور از نظر سیاسی، مذهبی و امنیتی محسوب می شود که باید با برنامه ریزی مناسب، این مراسم را به بهترین نحو ممکن در استان انجام داد. مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: پنج هزار زائر از استان در اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می شوند. نشاطی با بیان اینکه ارکان ستاد و رؤسای کمیته های ستاد اربعین حسینی مشخص شده است، گفت: فعالیت کمیته های هفت گانه ستاد اربعین حسینی از هم اکنون آغاز شود. وی، نسبت به برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی برای زمان نام نویسی زائرین تاکید کرد و با بیان اینکه ثبت نام زائران متقاضی در سامانه ضرورت دارد، گفت: متقاضیان هم باید نسبت به درخواست و صدور گذرنامه اقدام کنند، زیرا دریافت گذرنامه شرط صدور ویزاست.

به گزارش یاسوج، سیداحمد نشاطی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 24 مرداد ) در نشست ستاد اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی نماد و عزت امت اسلامی است.

وی اظهار داشت: مراسم اربعین از جمله برنامه های مهم کشور از نظر سیاسی، مذهبی و امنیتی محسوب می شود که باید با برنامه ریزی مناسب، این مراسم را به بهترین نحو ممکن در استان انجام داد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: پنج هزار زائر از استان در اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می شوند.

نشاطی با بیان اینکه ارکان ستاد و رؤسای کمیته های ستاد اربعین حسینی مشخص شده است، گفت: فعالیت کمیته های هفت گانه ستاد اربعین حسینی از هم اکنون آغاز شود.

وی، نسبت به برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی برای زمان نام نویسی زائرین تاکید کرد و با بیان اینکه ثبت نام زائران متقاضی در سامانه ضرورت دارد، گفت: متقاضیان هم باید نسبت به درخواست و صدور گذرنامه اقدام کنند، زیرا دریافت گذرنامه شرط صدور ویزاست.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید