استقرار 15 دستگاه آمبولانس در جاده ملکشاهی – مهران

5/5

گروه استان ها – ایلام – سرپرست شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: 15 دستگاه آمبولانس در مسیر ملکشاهی- مهران به منظور خدمات دهی به زائران اربعین در مدت 20 روز مستقر شده است.

گروه استان ها – ایلام – سرپرست شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: 15 دستگاه آمبولانس در مسیر ملکشاهی- مهران به منظور خدمات دهی به زائران اربعین در مدت 20 روز مستقر شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز مهران،”سمیر جمشیدی” اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر ملکشاهی به عنوان راه دوم و موازی مسیر اصلی به مهران شناخته شده و هر ساله نیز این مسیر نقش مهمی در تردد زائران داشته تمهیداتی در حوزه بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی انجام گرفته است. وی افزود: امسال برای خدمات رسانی مطلوب در حوزه بهداشت و درمان از سه راهی ایلام – ملکشاهی تا مهران 15 دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین و تجهیزات پزشکی مستقر شده است. جمشیدی گفت: یک پایگاه مرکزی به همراه چهار اکیپ سیار بهداشت و درمان و درمانگاه شبانه روزی نیز به صورت ویژه تا پایان برگشت زائران به مدت 20 روز در این شهرستان فعالیت خواهند کرد. سرپرست شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی افزود: در مدت تردد زائران اربعین تمامی پرسنل بهداشت و درمان این مرکز با حضور در موکب ها و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی بر بهداشتی بودن مواد غذایی نظارت خواهند کرد. گفتنی است، شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام و 70 کیلومتری مرز مهران قرار دارد که با توجه به حجم انبوه زائران، این مسیر هر ساله نقش ویژه ای در تسهیل بار ترافیکی مسیر اصلی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز مهران،”سمیر جمشیدی” اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر ملکشاهی به عنوان راه دوم و موازی مسیر اصلی به مهران شناخته شده و هر ساله نیز این مسیر نقش مهمی در تردد زائران داشته تمهیداتی در حوزه بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی انجام گرفته است.

وی افزود: امسال برای خدمات رسانی مطلوب در حوزه بهداشت و درمان از سه راهی ایلام – ملکشاهی تا مهران 15 دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین و تجهیزات پزشکی مستقر شده است.

جمشیدی گفت: یک پایگاه مرکزی به همراه چهار اکیپ سیار بهداشت و درمان و درمانگاه شبانه روزی نیز به صورت ویژه تا پایان برگشت زائران به مدت 20 روز در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی افزود: در مدت تردد زائران اربعین تمامی پرسنل بهداشت و درمان این مرکز با حضور در موکب ها و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی بر بهداشتی بودن مواد غذایی نظارت خواهند کرد.

گفتنی است، شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام و 70 کیلومتری مرز مهران قرار دارد که با توجه به حجم انبوه زائران، این مسیر هر ساله نقش ویژه ای در تسهیل بار ترافیکی مسیر اصلی داشته است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید