استقرار پهبادهای سپاه در مرز مهران برای اربعین ۹۶

5/5

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از استقرار پهبادهای سپاه در مرز مهران برای اربعین ۹۶ خبر داد.

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از استقرار پهبادهای سپاه در مرز مهران برای اربعین ۹۶ خبر داد. سردار صادق حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاه پاسداران در بخش های مختلفی مانند سال های گذشته به زائران اربعین خدمات رسانی می کند. وی گفت: اقدامات گسترده سپاه در مرز مهران شامل بخش های راه، اسکان، اردوگاه، پشتیبانی، حمل و نقل، تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی و تبلیغات است. سردار حسینی ادامه داد: سپاه همچنین به منظور تأمین امنیت لازم برای زائران اربعین، برای این ایام اقدامات لازم را پیش بینی کرده و بالگرد و پهپادهای سپاه در مرز مهران مستقر می شوند. وی از راه اندازی بیمارستان صحرایی در مرز مهران توسط سپاه خبر داد و گفت: تمامی خدمات در این بیمارستان برای زائران رایگان خواهد بود.

سردار صادق حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سپاه پاسداران در بخش های مختلفی مانند سال های گذشته به زائران اربعین خدمات رسانی می کند.

وی گفت: اقدامات گسترده سپاه در مرز مهران شامل بخش های راه، اسکان، اردوگاه، پشتیبانی، حمل و نقل، تغذیه، بهداشت و درمان و فرهنگی و تبلیغات است.

سردار حسینی ادامه داد: سپاه همچنین به منظور تأمین امنیت لازم برای زائران اربعین، برای این ایام اقدامات لازم را پیش بینی کرده و بالگرد و پهپادهای سپاه در مرز مهران مستقر می شوند.

وی از راه اندازی بیمارستان صحرایی در مرز مهران توسط سپاه خبر داد و گفت: تمامی خدمات در این بیمارستان برای زائران رایگان خواهد بود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید