استقرار موکب فرهنگي منطقه 13 در مسير پياده روي اربعين

5/5

شهردار منطقه 13 با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در این منطقه به منظور آماده سازي محدوده و ارائه خدمات به زائران حسيني در مراسم پياده روي اربعين از ميدان امام حسين(ع) تا حرم عبدالعظيم (ع) از استقرار و راه اندازی موکب فرهنگي، خدماتی و پذیرائی با عنوان جاماندگان در مسير پياده روي اربعين خبر داد.

شهردار منطقه 13 با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در این منطقه به منظور آماده سازي محدوده و ارائه خدمات به زائران حسيني در مراسم پياده روي اربعين از ميدان امام حسين(ع) تا حرم عبدالعظيم (ع) از استقرار و راه اندازی موکب فرهنگي، خدماتی و پذیرائی با عنوان جاماندگان در مسير پياده روي اربعين خبر داد. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، مرتضي رحمان زاده در جلسه ستاد اربعين شهرداري منطقه با بيان اين که موکب فرهنگي، خدماتي و پذيرایي با عنوان جاماندگان در مسير پياده روي اربعين از ميدان امام حسين(ع) تا حرم عبدالعظيم (ع) برپا مي شود، تصريح کرد: در اين موکب 20 غرفه با عنوان عکس يادگاري، خوشنويسي، مشاوره مذهبي، نذر کتاب، توزيع محصولات فرهنگي، نقاشي کودک، قصه هاي عاشورايي، قرآن بخوانيد – جايزه بگيريد، جهاد مهرباني، راديو اربعين، سلامت، زدودن غبار از کفش زائران و … فعال هستند. وی بر لزوم آماده سازي محدوده و ارائه خدمات بهتر به زائرين تاکيد کرد و گفت: در همين راستا فضا سازي محدوده متناسب با ايام اربعين اباعبدلله الحسين(ع) صورت پذيرد و همکاري هاي لازم بين معاونت هاي اجرايي و همچنين پليس راهور در جهت برگزاري هرچه بهتر مراسم عزاداري اربعين انجام شود. وي افزود: فعاليت هاي منطقه به مناسبت مراسم اربعين در دو بخش اطلاع رساني و تبليغات محيطي و اقدامات اجرايي در قالب استقرار موکب، استفاده از ظرفيت سراي محلات و فرهنگسراي اميد، هماهنگي با راهور و نيروي انتظامي و … صورت پذيرد. شهردار منطقه با بيان اين موضوع که اربعين در گفتمان اسلام و معارف اهل بيت جايگاه رفيعي دارد و در اين ميان يکي از شاخصه‌هاي تجلي تشييع گردهمايي مسلمانان در اين روز بزرگ است، خاطر نشان کرد: خدمت رساني به زائرين از جمله کارهاي فرهنگي است که در زنده نگه داشتن اين آئين و فرهنگ نقش بسيار تاثير گذاري خواهد داشت و مجموعه شهرداري اهتمام لازم را در ارائه خدمات به زائران انجام مي دهد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، مرتضي رحمان زاده در جلسه ستاد اربعين شهرداري منطقه با بيان اين که موکب فرهنگي، خدماتي و پذيرایي با عنوان جاماندگان در مسير پياده روي اربعين از ميدان امام حسين(ع) تا حرم عبدالعظيم (ع) برپا مي شود، تصريح کرد: در اين موکب 20 غرفه با عنوان عکس يادگاري، خوشنويسي، مشاوره مذهبي، نذر کتاب، توزيع محصولات فرهنگي، نقاشي کودک، قصه هاي عاشورايي، قرآن بخوانيد – جايزه بگيريد، جهاد مهرباني، راديو اربعين، سلامت، زدودن غبار از کفش زائران و … فعال هستند.

وی بر لزوم آماده سازي محدوده و ارائه خدمات بهتر به زائرين تاکيد کرد و گفت: در همين راستا فضا سازي محدوده متناسب با ايام اربعين اباعبدلله الحسين(ع) صورت پذيرد و همکاري هاي لازم بين معاونت هاي اجرايي و همچنين پليس راهور در جهت برگزاري هرچه بهتر مراسم عزاداري اربعين انجام شود.

وي افزود: فعاليت هاي منطقه به مناسبت مراسم اربعين در دو بخش اطلاع رساني و تبليغات محيطي و اقدامات اجرايي در قالب استقرار موکب، استفاده از ظرفيت سراي محلات و فرهنگسراي اميد، هماهنگي با راهور و نيروي انتظامي و … صورت پذيرد.

شهردار منطقه با بيان اين موضوع که اربعين در گفتمان اسلام و معارف اهل بيت جايگاه رفيعي دارد و در اين ميان يکي از شاخصه‌هاي تجلي تشييع گردهمايي مسلمانان در اين روز بزرگ است، خاطر نشان کرد: خدمت رساني به زائرين از جمله کارهاي فرهنگي است که در زنده نگه داشتن اين آئين و فرهنگ نقش بسيار تاثير گذاري خواهد داشت و مجموعه شهرداري اهتمام لازم را در ارائه خدمات به زائران انجام مي دهد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید