استفاده از توان شرکت های حفاظتی و مراقبتی در اربعین

5/5

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تسهیل سفر زائران اربعین در دستور کار قرار دارد، گفت: در اربعین امسال از توان و ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تسهیل سفر زائران اربعین در دستور کار قرار دارد، گفت: در اربعین امسال از توان و ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان است. به گزارش ذاکرنیوز، سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در همایش شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد گفت :برون‌سپاری ماموریت‌های نیروی انتظامی یکی از اولویت‌ها و تحولات این نیرو در جهت مشارکت مردم در تحقق امنیت پایدار در استان است. وی افزود: در استان ظرفیت‌های خوبی داریم که اگر آن را به کارگیری کنیم افق روشنی را به دنبال خواهد داشت. معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:با دخالت دادن شرکت های حفاظتی و مراقبتی در تولید امنیت پلیس می‌تواند به مراحل دیگر از این نیاز اولیه جامعه پاسخ دهد. وی تصریح کرد :در آینده قصد داریم بخشی از مأموریت‌های مهم انتظامی استان را به این شرکت‌ها واگذار کنیم و انتظار این است شرکتهایی که در این مأموریت ها به کارگیری می شوند به خوبی ایفای نقش کنند. سرهنگ میرزابیگی یادآور شد: نظارت بر شرکتهای مراقبتی باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوان از این ظرفیت عظیم در جامعه به خوبی استفاده کرد. وی تصریح کرد: در نیروی انتظامی استان از سال گذشته مذاکرات خوبی با ادارات دولتی و غیردولتی داشته‌ایم و انتظار داریم که ارگان‌ها از ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی که آموزش‌های لازم را دیده و از پشتیبانی‌های انتظامی استان نیز برخوردار هستند استفاده کنند. معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان در پایان گفت: نیروی انتظامی استان با ایجاد تحول سخت افزاری و نرم افزاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گام مهمی در راه تحقق حقوق شهروندی برداشته است.

به گزارش ذاکرنیوز، سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در همایش شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد گفت :برون‌سپاری ماموریت‌های نیروی انتظامی یکی از اولویت‌ها و تحولات این نیرو در جهت مشارکت مردم در تحقق امنیت پایدار در استان است.

وی افزود: در استان ظرفیت‌های خوبی داریم که اگر آن را به کارگیری کنیم افق روشنی را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:با دخالت دادن شرکت های حفاظتی و مراقبتی در تولید امنیت پلیس می‌تواند به مراحل دیگر از این نیاز اولیه جامعه پاسخ دهد.

وی تصریح کرد :در آینده قصد داریم بخشی از مأموریت‌های مهم انتظامی استان را به این شرکت‌ها واگذار کنیم و انتظار این است شرکتهایی که در این مأموریت ها به کارگیری می شوند به خوبی ایفای نقش کنند.

سرهنگ میرزابیگی یادآور شد: نظارت بر شرکتهای مراقبتی باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوان از این ظرفیت عظیم در جامعه به خوبی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در نیروی انتظامی استان از سال گذشته مذاکرات خوبی با ادارات دولتی و غیردولتی داشته‌ایم و انتظار داریم که ارگان‌ها از ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی که آموزش‌های لازم را دیده و از پشتیبانی‌های انتظامی استان نیز برخوردار هستند استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان در پایان گفت: نیروی انتظامی استان با ایجاد تحول سخت افزاری و نرم افزاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گام مهمی در راه تحقق حقوق شهروندی برداشته است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید