استان سمنان به ۲۵ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در مرز مهران خدمت رسانی می کند

5/5

مسئول کمیته اسکان و غذای ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه زائران سمنانی از مرز مهران برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خارج می شوند، گفت: استان سمنان به ۲۵ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در مرز مهران خدمت رسانی می کند.

مسئول کمیته اسکان و غذای ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه زائران سمنانی از مرز مهران برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خارج می شوند، گفت: استان سمنان به ۲۵ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در مرز مهران خدمت رسانی می کند. به گزارش  میامی، رمضان علی حلوایی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان میامی اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی اربعین در چهلمین سالروز درگذشت امام حسین (ع) یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات شیعیان در تاریخ است که پیام‌آور صلح، دوستی با ائمه، اتحاد و یکرنگی در جهان است. وی با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه این مراسم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: استان سمنان در تقسیمات کشوری برای ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین امسال در برخی مناطق نجف، کربلا و مرز مهران برای ارائه خدمت به زائران مستقر است. مسئول کمیته اسکان و غذای ستاد اربعین استان سمنان بیان کرد: استان سمنان در این راستا 12 موکب پذیرایی ئ اسکان دهی برای ارائه خدمات به زائران در مناطق مذکور راه‌اندازی می‌کند. وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خادمان اربعین یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دولت در این راستا انجام داده است. حلوایی تصریح کرد: دولت موظف است برای برقراری امنیت زائران ایرانی و فراهم‌سازی امکانات بهداشتی و رفاهی آنان تمهیدات ویژه‌ای را داشته باشد. وی ارائه خدمات عالی باکیفیت بالا را یکی از اولویت‌های این ستاد برشمرد و افزود: اعزام خادمان اربعین حسینی یکی از اقدامات مؤثر در این باره است که این مهم با به‌کارگیری ظرفیت‌های دولتی انجام می‌شود. مسئول کمیته اسکان و غذای ستاد اربعین استان سمنان ابراز کرد: با بررسی نواقص و نقاط ضعفی که در سال‌های گذشته برای برگزاری این مراسم وجود داشت می‌توان نسبت به بهبود شرایط و رفع نواقص در سال‌های آینده گامی اساسی برداشت.

به گزارش  میامی، رمضان علی حلوایی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان میامی اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی اربعین در چهلمین سالروز درگذشت امام حسین (ع) یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات شیعیان در تاریخ است که پیام‌آور صلح، دوستی با ائمه، اتحاد و یکرنگی در جهان است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه این مراسم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: استان سمنان در تقسیمات کشوری برای ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین امسال در برخی مناطق نجف، کربلا و مرز مهران برای ارائه خدمت به زائران مستقر است.

مسئول کمیته اسکان و غذای ستاد اربعین استان سمنان بیان کرد: استان سمنان در این راستا 12 موکب پذیرایی ئ اسکان دهی برای ارائه خدمات به زائران در مناطق مذکور راه‌اندازی می‌کند.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خادمان اربعین یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دولت در این راستا انجام داده است.

حلوایی تصریح کرد: دولت موظف است برای برقراری امنیت زائران ایرانی و فراهم‌سازی امکانات بهداشتی و رفاهی آنان تمهیدات ویژه‌ای را داشته باشد.

وی ارائه خدمات عالی باکیفیت بالا را یکی از اولویت‌های این ستاد برشمرد و افزود: اعزام خادمان اربعین حسینی یکی از اقدامات مؤثر در این باره است که این مهم با به‌کارگیری ظرفیت‌های دولتی انجام می‌شود.

مسئول کمیته اسکان و غذای ستاد اربعین استان سمنان ابراز کرد: با بررسی نواقص و نقاط ضعفی که در سال‌های گذشته برای برگزاری این مراسم وجود داشت می‌توان نسبت به بهبود شرایط و رفع نواقص در سال‌های آینده گامی اساسی برداشت.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید