ارسال دارو و اتوبوس آمبولانس ویژه اربعین به عراق

5/5

به گزارش پارس نیوز، سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در ارتباط با تمهیدات هلال احمر جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: برای این مسئله دو نوع ماموریت در داخل و خارج از کشور برای هلال احمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در داخل کشور و تا رسیدن به مرزهای زمینی سازمان امداد و نجات اقدامات لازم را برای کمک به زائرین انجام می‌دهد. وی افزود: بخش دوم ماموریت هلال احمر مربوط به خارج از مرزها بوده که شامل ارائه خدمات درمانی به زائران در کربلای معلا و نجف است و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اقداماتی انجام می‌دهد. مرعشی گفت:‌ هماهنگی‌های لازم با مسئول پزشکی سازمان حج و زیارت و امداد ونجات انجام گرفته و قرار است امکاناتی همچون دارو، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای اربعین به عراق ارسال شود که مکان و زمان استقرار آنها در جلساتی مشخص شده است.

به گزارش پارس نیوز، سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در ارتباط با تمهیدات هلال احمر جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: برای این مسئله دو نوع ماموریت در داخل و خارج از کشور برای هلال احمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در داخل کشور و تا رسیدن به مرزهای زمینی سازمان امداد و نجات اقدامات لازم را برای کمک به زائرین انجام می‌دهد.

وی افزود: بخش دوم ماموریت هلال احمر مربوط به خارج از مرزها بوده که شامل ارائه خدمات درمانی به زائران در کربلای معلا و نجف است و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اقداماتی انجام می‌دهد.

مرعشی گفت:‌ هماهنگی‌های لازم با مسئول پزشکی سازمان حج و زیارت و امداد ونجات انجام گرفته و قرار است امکاناتی همچون دارو، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای اربعین به عراق ارسال شود که مکان و زمان استقرار آنها در جلساتی مشخص شده است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید