ارائه خدمات گسترده سايپا به زائرين عتبات عاليات در آستانه اربعين حسيني

5/5

مهندس عليشاهي با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين، گفت: طرح ارائه خدمات ويژه سايپا به زائران سيد الشهدا (ع) از 11 تا 23 آبان ماه به مدت دو هفته در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غرب و جنوب غرب كشوراجرا مي‌شود.

مهندس عليشاهي با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين، گفت: طرح ارائه خدمات ويژه سايپا به زائران سيد الشهدا (ع) از 11 تا 23 آبان ماه به مدت دو هفته در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غرب و جنوب غرب كشوراجرا مي‌شود. به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل سايپايدك از ارائه خدمات گسترده به زائران عتبات عاليات در ايام منتهي به اربعين حسيني خبر داد. مهندس عليشاهي با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين، گفت: طرح ارائه خدمات ويژه سايپا به زائران سيد الشهدا (ع) از 11 تا 23 آبان ماه به مدت دو هفته در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غرب و جنوب غرب كشوراجرا مي‌شود. وي افزود: با توجه به تاكيد ويژه دكتر جمالي مديرعامل گروه سايپا مبني بر ارائه خدمات ويژه و گسترده به زائران محترم و با در نظر گرفتن حضور ميليونی هموطنان در مراسم اربعين حسينی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسيرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شيرين، شلمچه و چزابه (بستان)، 15 نمايندگي منتخب طرح اربعين سايپا به طور ويژه در استانهاي كرمانشاه، ‌ايلام و خوزستان از ساعت 8 تا 24 با امكانات و تجهيزات كامل تعميراتي آماده خدمت‌رساني به زائران و مشتريان محصولات گروه سايپا هستند. همچنين نمايندگي‌هاي سايپا در استانهاي كرمانشاه، ايلام، كردستان، خوزستان، اصفهان، لرستان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري آمادگي دارند تا به زائران محترم خدمات ارائه دهند. در شهرستان آبادان و مرز شلمچه نيز نمايندگي‌هاي سايپا آماده ارائه خدمات به مشتريان محترم مي‌باشند. مديرعامل سايپايدك ادامه داد: زائران محترمي كه براي دريافت خدمات به نمايندگي‌هاي سايپا مراجعه مي‌كنند از 50 درصد تخفيف در ارائه خدمات بجز صافكاري و نقاشي بهر‌ه‌مند مي‌شوند. عليشاهي گفت: كليه قطعات مورد نياز با بسته‌بندي ويژه به نمايندگي‌هاي حاضر در طرح ارسال شده است. مديرعامل سايپايدك همچنين از استقرار پايگاههاي خدمات تعميراتي در مناطق مرزي قصر شيرين، مهران و چزابه (بستان) خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران محترم، در مناطق مرزي جايگاه ارائه خدمات در نظر گرفته شده و تعميركاران مجرب سايپايدك در روزهاي ياد شده به ارائه خدمات خواهند پرداخت ضمن اينكه كليه تجهيزات لازم در اين پايگاهها نصب مي‌شود. عليشاهي در ادامه افزود: به منظور رفاه حال مشتريان گروه سايپا، سايپايدك نسبت به تهيه توزيع زائر كارت اقدام مي‌نمايد كه مشتريان محترم مي‌توانند اين كارت را از پليس راهنمايي و رانندگي، نمايندگي‌هاي سايپا و پايگاههاي امداد خودرو سايپا دريافت نمايند و از خدمات امدادي حمل و نقل رايگان خودرو در صورت بروز نقص فني يا تصادف بهره‌مند شوند. وي گفت: گروه سايپا با 174 نفر امدادگر و 87 ناوگان امدادي در سه استان كرمانشاه، ايلام، خوزستان و مسيرهاي منتهي به مرز در خدمت زائران محترم خواهند بود. علاوه بر ناوگان امدادی سراسری، 48 پايگاه ويژه در مسيرهای منتهی به مرز عراق مستقر مي‌شوند. وي تاكيد كرد: با توجه به پيش‌بيني سفر تعداد زيادي از هموطنان با خودروهاي شخصي به سمت مناطق مرزي، لازم است مشتريان محترم در صورت نياز به دريافت خدمات ويژه گروه سايپا مدارك سفر به عراق را نيز همراه داشته باشند و به منظور اطمينان از وضعيت خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازديد فني خودرو در نمايندگي‌هاي مجازگروه خودروسازي سايپا اقدام كنند و در صورت نياز به دريافت خدمات امدادي، با شماره 096550 تماس حاصل نمايند.

به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل سايپايدك از ارائه خدمات گسترده به زائران عتبات عاليات در ايام منتهي به اربعين حسيني خبر داد.

مهندس عليشاهي با اشاره به برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين، گفت: طرح ارائه خدمات ويژه سايپا به زائران سيد الشهدا (ع) از 11 تا 23 آبان ماه به مدت دو هفته در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غرب و جنوب غرب كشوراجرا مي‌شود.

وي افزود: با توجه به تاكيد ويژه دكتر جمالي مديرعامل گروه سايپا مبني بر ارائه خدمات ويژه و گسترده به زائران محترم و با در نظر گرفتن حضور ميليونی هموطنان در مراسم اربعين حسينی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسيرهای منتهی به مرزهای مهران، قصر شيرين، شلمچه و چزابه (بستان)، 15 نمايندگي منتخب طرح اربعين سايپا به طور ويژه در استانهاي كرمانشاه، ‌ايلام و خوزستان از ساعت 8 تا 24 با امكانات و تجهيزات كامل تعميراتي آماده خدمت‌رساني به زائران و مشتريان محصولات گروه سايپا هستند. همچنين نمايندگي‌هاي سايپا در استانهاي كرمانشاه، ايلام، كردستان، خوزستان، اصفهان، لرستان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري آمادگي دارند تا به زائران محترم خدمات ارائه دهند. در شهرستان آبادان و مرز شلمچه نيز نمايندگي‌هاي سايپا آماده ارائه خدمات به مشتريان محترم مي‌باشند.

مديرعامل سايپايدك ادامه داد: زائران محترمي كه براي دريافت خدمات به نمايندگي‌هاي سايپا مراجعه مي‌كنند از 50 درصد تخفيف در ارائه خدمات بجز صافكاري و نقاشي بهر‌ه‌مند مي‌شوند.

عليشاهي گفت: كليه قطعات مورد نياز با بسته‌بندي ويژه به نمايندگي‌هاي حاضر در طرح ارسال شده است.

مديرعامل سايپايدك همچنين از استقرار پايگاههاي خدمات تعميراتي در مناطق مرزي قصر شيرين، مهران و چزابه (بستان) خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران محترم، در مناطق مرزي جايگاه ارائه خدمات در نظر گرفته شده و تعميركاران مجرب سايپايدك در روزهاي ياد شده به ارائه خدمات خواهند پرداخت ضمن اينكه كليه تجهيزات لازم در اين پايگاهها نصب مي‌شود.

عليشاهي در ادامه افزود: به منظور رفاه حال مشتريان گروه سايپا، سايپايدك نسبت به تهيه توزيع زائر كارت اقدام مي‌نمايد كه مشتريان محترم مي‌توانند اين كارت را از پليس راهنمايي و رانندگي، نمايندگي‌هاي سايپا و پايگاههاي امداد خودرو سايپا دريافت نمايند و از خدمات امدادي حمل و نقل رايگان خودرو در صورت بروز نقص فني يا تصادف بهره‌مند شوند.

وي گفت: گروه سايپا با 174 نفر امدادگر و 87 ناوگان امدادي در سه استان كرمانشاه، ايلام، خوزستان و مسيرهاي منتهي به مرز در خدمت زائران محترم خواهند بود. علاوه بر ناوگان امدادی سراسری، 48 پايگاه ويژه در مسيرهای منتهی به مرز عراق مستقر مي‌شوند.

وي تاكيد كرد: با توجه به پيش‌بيني سفر تعداد زيادي از هموطنان با خودروهاي شخصي به سمت مناطق مرزي، لازم است مشتريان محترم در صورت نياز به دريافت خدمات ويژه گروه سايپا مدارك سفر به عراق را نيز همراه داشته باشند و به منظور اطمينان از وضعيت خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازديد فني خودرو در نمايندگي‌هاي مجازگروه خودروسازي سايپا اقدام كنند و در صورت نياز به دريافت خدمات امدادي، با شماره 096550 تماس حاصل نمايند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید