احتمال جابجایی پروازهای اربعین

5/5

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال جابجایی پروازهای اربعین از فرودگاه نجف به بغداد و بصره خبر داد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال جابجایی پروازهای اربعین از فرودگاه نجف به بغداد و بصره خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عابدزاده علت این اقدام را افزایش قیمت فروش سوخت و برخی هزینه های دیگر در فرودگاه نجف اعلام کرد و گفت: این موضوع مورد اعتراض شرکت های هواپیمایی ایرانی واقع شده است. عابدزاده افزود: به نمایندگی از شرکت های ایرانی از مسئولان فرودگاه نجف خواستیم، افزایش قیمت ها پس از اربعین اعمال شود که تاکنون پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی این موضوع برخی شرکت های هواپیمایی تصمیم به تغییر مقصد گرفته اند که با رضایت و هماهنگی مسافران بلامانع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
عابدزاده علت این اقدام را افزایش قیمت فروش سوخت و برخی هزینه های دیگر در فرودگاه نجف اعلام کرد و گفت: این موضوع مورد اعتراض شرکت های هواپیمایی ایرانی واقع شده است.

عابدزاده افزود: به نمایندگی از شرکت های ایرانی از مسئولان فرودگاه نجف خواستیم، افزایش قیمت ها پس از اربعین اعمال شود که تاکنون پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پی این موضوع برخی شرکت های هواپیمایی تصمیم به تغییر مقصد گرفته اند که با رضایت و هماهنگی مسافران بلامانع است.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید