ابراز امیدواری جهانپور برای اربعین ۱۴۰۰

کیانوش جهانپور با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره واکسیناسیون عمومی و حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد.
5/5

به گزارش ستاد راهنمای زائر، کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص واکسیناسیون عمومی و حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد.

جهانپور در این برنامه ضمن امیدواری از واکسیناسیون عمومی گفت: انشاءالله اربعین امسال باید برویم؛ این روزها تلاش‌های زیادی برای واکسن کرونا می‌کنیم، در شرایط تحریم دست اندرکاران زیادی به صورت جهادی تلاش می‌کنند تا واکسن به مرحله توزیع عمومی برسد. ما امیدوارم اولین نتیجه و هدیه این تلاش‌ها را اربعین امسال ببینیم.

مجری برنامه درادامه گفت: پس الان خبرخوشی را از زبان شما به مردم میدهیم که امسال عاشقان حسینی برای اربعین ۱۴۰۰ امیدوار باشند که در مسیر پیاده روی خواهند بود.

جهانپور افزود: مردم در این ایام دعا کنند که تلاش‌های همکاران ما به نتیجه برسد. حتی اگربه نقطه ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون، نزدیک هم بشویم می‌توانیم امسال با یک رغبت متفاوت‌تر از سال پیش اربعین را برگزار کنیم. چرا که سال گذشته برای ما درس عبرت بود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در پایان گفت: هر روز و هر هفته به سمت شرایط بهتری میرویم و دعا کنیم انشاءالله، این روند واکسیناسیون، روز به روز بهتر شود.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید