آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی / تلاش پلیس برای کاهش مشکلات ترافیکی

5/5

“سردار حاجی محمد مهدیان نسب ” گفت: نیروی انتظامی آمادگی خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) را دارد .

“سردار حاجی محمد مهدیان نسب ” گفت: نیروی انتظامی آمادگی خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) را دارد . به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به این که پلیس در حوزه امنیت ترافیکی اربعین حسینی همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار داده است بر تشدید اقدامات خدماتی ، انتظامی و ترافیکی تاکید کرد . وی به تمهیدات لازم اندیشیده شده برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) پرداخت و افزود : ایستگاه های پلیس و موکب های مستقر شده در مسیر تردد زائران ، آمادگی صد در صدی پلیس را برای ارائه خدمت به زائران نشان می دهد . مهدیان نسب با بیان این که خوشبختانه با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار مطلوبی در مسیر حرکت زوار حاکم است ، ابراز کرد : پلیس لرستان از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا زائران اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند . وی ضمن تشریح تدابیر اتخاذ شده در جهت کنترل و نظارت بر مسیر های پر تردد کاروان های زائران اربعین حسینی و اختصاص پلیس راه جهت کنترل ترافیک و شد آمدی ،گفت : نیروی انتظامی زمانی قادر به ایجاد امنیت در جامعه است که مشارکت ، همدلی و رضایت مردم را در کنار خود داشته باشد . سردار مهدیان نسب با تاکید بر اقتدار پلیس در تامین امنیت مردم در مراسمات مختلف بیان کرد : چنانچه نظارت و آمادگی با هوشیاری همراه باشد ، ماموریت ها با موفقیت به انجام خواهد رسید . فرمانده انتظامی لرستان به تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان انتظامی اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشتی ، به عنوان خدمت رسان زوار امام حسین (ع) آماده هستند . وی خدمت به زائران اربعین حسینی را ، مایه افتخار پلیس دانست و تصریح کرد : در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . سردار مهدیان نسب ضمن توصیه به زائران اربعین حسینی و مدنظر قرار دادن رعایت نکات ایمنی در رانندگی ،ابراز داشت : ماموران پلیس بر توقفگاه ها نظارت کامل دارند . وی در پایان با بیان این که ماموران در این مدت بیشتر به دنبال امر به معروف و نهی از منکر رانندگان وسایل نقلیه هستند ،تاکید کرد : چنانچه راننده ای بخواهد جان مسافران را به مخاطره بیاندازد و از قانون عدول کند قطعا برخورد جدی صورت می گیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به این که پلیس در حوزه امنیت ترافیکی اربعین حسینی همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار داده است بر تشدید اقدامات خدماتی ، انتظامی و ترافیکی تاکید کرد .

وی به تمهیدات لازم اندیشیده شده برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) پرداخت و افزود : ایستگاه های پلیس و موکب های مستقر شده در مسیر تردد زائران ، آمادگی صد در صدی پلیس را برای ارائه خدمت به زائران نشان می دهد .

مهدیان نسب با بیان این که خوشبختانه با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار مطلوبی در مسیر حرکت زوار حاکم است ، ابراز کرد : پلیس لرستان از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا زائران اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند .

وی ضمن تشریح تدابیر اتخاذ شده در جهت کنترل و نظارت بر مسیر های پر تردد کاروان های زائران اربعین حسینی و اختصاص پلیس راه جهت کنترل ترافیک و شد آمدی ،گفت : نیروی انتظامی زمانی قادر به ایجاد امنیت در جامعه است که مشارکت ، همدلی و رضایت مردم را در کنار خود داشته باشد .

سردار مهدیان نسب با تاکید بر اقتدار پلیس در تامین امنیت مردم در مراسمات مختلف بیان کرد : چنانچه نظارت و آمادگی با هوشیاری همراه باشد ، ماموریت ها با موفقیت به انجام خواهد رسید .

فرمانده انتظامی لرستان به تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان انتظامی اشاره کرد و گفت : نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشتی ، به عنوان خدمت رسان زوار امام حسین (ع) آماده هستند .

وی خدمت به زائران اربعین حسینی را ، مایه افتخار پلیس دانست و تصریح کرد : در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

سردار مهدیان نسب ضمن توصیه به زائران اربعین حسینی و مدنظر قرار دادن رعایت نکات ایمنی در رانندگی ،ابراز داشت : ماموران پلیس بر توقفگاه ها نظارت کامل دارند .

وی در پایان با بیان این که ماموران در این مدت بیشتر به دنبال امر به معروف و نهی از منکر رانندگان وسایل نقلیه هستند ،تاکید کرد : چنانچه راننده ای بخواهد جان مسافران را به مخاطره بیاندازد و از قانون عدول کند قطعا برخورد جدی صورت می گیرد .

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید