آمادگی موکب جمکران برای دریافت و توزیع نذورات مردمی در ایام اربعین

5/5

موکب مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد که اقلام غیر نقدی عاشقان حسینی اعم از برنج، حبوبات، روغن، پتو، چادر، قند، چای، خرما و هر آنچه مورد نیاز زائران اربعین است را دریافت و از طرف بانی آن در اختیار زائران اربعین قرار دهد.

موکب مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد که اقلام غیر نقدی عاشقان حسینی اعم از برنج، حبوبات، روغن، پتو، چادر، قند، چای، خرما و هر آنچه مورد نیاز زائران اربعین است را دریافت و از طرف بانی آن در اختیار زائران اربعین قرار دهد. به گزارش مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده، مدیر موکب این مسجد در راهپیمایی اربعین با اشاره به اینکه درخواست های زیادی از سراسر کشور برای اهدای نذورات غیر نقدی به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلای معلی به موکب مسجد مقدس جمکران رسیده است، اظهار کرد: بانیان و خیران زیادی وجود دارند که علاقه مند پذیرایی از زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا هستند، ولی به دلیل عدم توانایی ارسال اقلام خود به کشور عراق از این فیض محروم می شوند. وی ادامه داد: موکب مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد که اقلام غیر نقدی عاشقان حسینی اعم از برنج، حبوبات، روغن، پتو، چادر، قند، چای، خرما و هر آنچه مورد نیاز زائران اربعین است را دریافت و از طرف بانی آن در اختیار شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین قرار دهد. مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: بانیان و خیران برای اهدای اقلام خود می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۲۵۳۴۱۷ تماس گرفته تا نسبت به چگونگی تحویل نذورات غیر نقدی هماهنگی لازم را انجام دهند.

به گزارش مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده، مدیر موکب این مسجد در راهپیمایی اربعین با اشاره به اینکه درخواست های زیادی از سراسر کشور برای اهدای نذورات غیر نقدی به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلای معلی به موکب مسجد مقدس جمکران رسیده است، اظهار کرد: بانیان و خیران زیادی وجود دارند که علاقه مند پذیرایی از زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا هستند، ولی به دلیل عدم توانایی ارسال اقلام خود به کشور عراق از این فیض محروم می شوند.

وی ادامه داد: موکب مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد که اقلام غیر نقدی عاشقان حسینی اعم از برنج، حبوبات، روغن، پتو، چادر، قند، چای، خرما و هر آنچه مورد نیاز زائران اربعین است را دریافت و از طرف بانی آن در اختیار شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین قرار دهد.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: بانیان و خیران برای اهدای اقلام خود می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۲۵۳۴۱۷ تماس گرفته تا نسبت به چگونگی تحویل نذورات غیر نقدی هماهنگی لازم را انجام دهند.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید