آغاز فعالیت موکب اوقاف البرز از سوم آبان

5/5

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعي اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: موکب حضرت علی‌ بن‌ ابی طالب(ع) اوقاف البرز از سوم آبان ماه تا يك هفته بعد از اربعين در نجف اشرف دایر است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعي اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: موکب حضرت علی‌ بن‌ ابی طالب(ع) اوقاف البرز از سوم آبان ماه تا يك هفته بعد از اربعين در نجف اشرف دایر است. حجت الاسلام حسين قبادی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعي اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به زمان برپایی موکب اربعين اين استان، اظهارکرد: نیروی انسانی مورد نیاز برای برپایی این موکب ۱۴۰ نفر است که در سه شیفت هفت روزه به نجف اعزام می‌شوند. وی در خصوص شرایط تامین اقلام مصرفی مورد نیاز برای این موکب افزود: همه اقلام مصرفی و هم سرمایه‌ای در داخل‌ کشور تهیه و تامین شده است. اين مسئول بيان كرد:‌ اقلام خوراکی مانند گوشت، حبوبات، سيب‌ زمينی بعد از تهیه به صورت نیم پخت درآمده و به سرد خانه منتقل می‌شوند تا به صورت بهداشتی و از طریق کانتینرهای سردخانه‌ای به نجف انتقال داده شوند. قبادي يادآور شد: بخش زیادی از مواد غذایی لازم برای پخت غذا در البرز آماده‌‌سازی می‌شود چون در زمان فعالیت موکب هم زمان لازم برای آماده‌سازی وجود ندارد و هم به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه نجف از لحاظ بهداشتی مورد تایید نیست. سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز ابرازکرد: سعی ما بر اين است كه در مراسم اربعین امسال سطح خدمت‌رسانی به زوارحسینی افزایش یافته و انتظار مردم برآورده شود. وی گفت: همانگونه که زوار اربعین حسینی در کشور عراق مورد تکریم و احترام مردم آنجا قرار می‌گیرند ما نیز باید سطح خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را هرسال بهتر از سال گذشته کنیم تا میزان رضایت‌مندی مردم در این‌باره افزایش یابد.

حجت الاسلام حسين قبادی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعي اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به زمان برپایی موکب اربعين اين استان، اظهارکرد: نیروی انسانی مورد نیاز برای برپایی این موکب ۱۴۰ نفر است که در سه شیفت هفت روزه به نجف اعزام می‌شوند.
وی در خصوص شرایط تامین اقلام مصرفی مورد نیاز برای این موکب افزود: همه اقلام مصرفی و هم سرمایه‌ای در داخل‌ کشور تهیه و تامین شده است.
اين مسئول بيان كرد:‌ اقلام خوراکی مانند گوشت، حبوبات، سيب‌ زمينی بعد از تهیه به صورت نیم پخت درآمده و به سرد خانه منتقل می‌شوند تا به صورت بهداشتی و از طریق کانتینرهای سردخانه‌ای به نجف انتقال داده شوند.
قبادي يادآور شد: بخش زیادی از مواد غذایی لازم برای پخت غذا در البرز آماده‌‌سازی می‌شود چون در زمان فعالیت موکب هم زمان لازم برای آماده‌سازی وجود ندارد و هم به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه نجف از لحاظ بهداشتی مورد تایید نیست.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز ابرازکرد: سعی ما بر اين است كه در مراسم اربعین امسال سطح خدمت‌رسانی به زوارحسینی افزایش یافته و انتظار مردم برآورده شود.
وی گفت: همانگونه که زوار اربعین حسینی در کشور عراق مورد تکریم و احترام مردم آنجا قرار می‌گیرند ما نیز باید سطح خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را هرسال بهتر از سال گذشته کنیم تا میزان رضایت‌مندی مردم در این‌باره افزایش یابد.

به راحتی عضو خبرنامه شوید

و پیش از دیگران آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شوید

دیدگاهتان را بنویسید